TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Ruszyła rekrutacja na pierwszy w Polsce kierunek studiów podyplomowych, łączący marketing i wiedzę o przyrodzie

Ruszyła rekrutacja na pierwszy w Polsce kierunek studiów podyplomowych, łączący marketing i wiedzę o przyrodzie
Co powstanie z połączenia zoo i marketingu? Zrównoważony biznes! Coraz więcej firm odczuwa rosnące oczekiwania klientów, aby biznes działał nie tylko opłacalnie, ale i odpowiedzialnie. Rynek potrzebuje specjalistów, dlatego Dolnośląska Szkoła Wyższa uruchomiła pierwsze takie studia online.
O autorze
2 min czytania 2021-04-15

NowyMarketing jest patronem medialnym jedynej w swoim rodzaju „podyplomówki”, która powstała w Dolnośląskiej Szkole Wyższej we Wrocławiu. Lokalizacja nie ma jednak znaczenia, bo zajęcia będą wyłącznie online. Pomysłodawczynią kierunku i opiekunką jest Agnieszka Korzeniowska, dyrektor ds. marketingu Zoo Wrocław, które zostało partnerem DSW. 

Pandemia zmieniła marketing

– Od miesięcy rozmawiam z biznesem, aby zachęcić do wspierania ratowania ginących gatunków. Zauważyłam lukę. Firmy chcą budować swoją konkurencyjność na odpowiedzialnym i zrównoważonym marketingu, ale często nie mają skąd czerpać rzetelnej i łatwo przyswajalnej wiedzy o stanie środowiska albo mylą CSR z greenwashingiem – wyjaśnia Agnieszka Korzeniowska. – Biznes potrzebuje fachowców, bo pandemia zmieniła marketing i ta ewolucja będzie się dalej działa.

Dolnośląska Szkoła Wyższa to uczelnia, która na bieżąco obserwuje trendy i bardzo szybko adaptuje swoją ofertę do potrzeb różnych środowisk.

– Działania CSR nie są nowością. Zauważyliśmy jednak, że nadal brakuje specjalistów, którzy mają wiedzę nie tylko na temat samego marketingu, ale także i o otaczającym nas świecie, przyrodzie, o którą bez wątpienia powinniśmy dbać wszyscy – nie tylko my prywatnie, ale także my jako firmy. Dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z ZOO Wrocław – dodaje Agnieszka Zagrobelna, kierownik Działu Marketingu DSW.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Studenci „marketingu postpandemii” w trakcie 182-godzinnego programu odkryją m.in. czy zjadamy własną Ziemię? Które jej zasoby są na wyczerpaniu? Jak wygląda ekologia bez fałszu? Opowie o tym Radosław Ratajszczak, prezes wrocławskiego zoo, który od 40 lat obserwuje zmiany na świecie.

Dla początkujących i zaawansowanych

Atutem kierunku będzie przede wszystkim solidna wiedza z marketingu. Zajęcia z jego podstaw poprowadzi duet: Jacek Kotarbiński, uznany autorytet i międzynarodowy ekspert w dziedzinie marketingu oraz dr hab. Barbara Mróz-Gorgoń, profesor nadzwyczajny Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz dyrektor marketingu w Payeye.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Sytuacja pandemiczna zmienia nie tylko ludzi, ale i biznes. Coraz więcej przedsiębiorców rozumie odpowiedzialność społeczną. Marki chcą być dziś nie tylko rozpoznawalne i kochane, ale też budować wartości, wspierać zrównoważony rozwój i edukację w zakresie otaczającego nas świata. Dlatego angażuję się w ten projekt – mówi Jacek Kotarbiński.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Studenci dowiedzą się również czym jest 17 celów zrównoważonego rozwoju i Agenda 2030, dzięki zajęciom z Martą Krawcewicz z CSR-Consulting, która od 10 lat zajmuje się edukacją w biznesie. Bartosz Narzelski, trener, facylitator i service designer podczas praktycznych ćwiczeń pomoże zrozumieć marketom ich przyszłych klientów i wczuć się w ich potrzeby.

E-marketing i E-commerce

Będzie też o nowych narzędziach marketingu. Marta Smaga, która odpowiadała za największe projekty internetowe Grupy Money.pl zdradzi tajniki skutecznej sprzedaży i reklamy online. Wykłady poprowadzi również Areta Szpura – w jej ubraniach chodzili Justin Bieber, Ellie Goulding, Miley Cyrus, współzałożycielka brandu Local Heros, która porzuciła biznes na rzecz propagowania ekologii. Areta opowie o tym, jak zaistnieć w social mediach. Ciekawie zapowiada się też przegląd najlepszych kampanii reklamowych, którego dokona Agata Ruszkowska, redaktorka Nowego Marketingu oraz jej porady dotyczące współpracy z mediami. Będzie również o sytuacjach kryzysowych (Agnieszka Korzeniowska), komunikacji wewnętrznej (Anna Andrych) i zwinnym zarządzaniu. Marta Romanow przybliży czym jest społecznie odpowiedzialna działalność organizacji (CSR) oraz jak w tych trudnych postpandemicznych czasach zarządzać ryzykiem.

Zapisy na studia można robić na stronie:

https://www.dsw.edu.pl/studia-i-szkolenia/studia-podyplomowe/kierunki/marketing-postpandemii