TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Leszek Chmielewski nowym bohaterem kampanii Lecha Premium

Leszek Chmielewski to nowy bohater kampanii Lecha Premium, o którym mówić będą wszyscy, od Grenlandii po Meksyk. Leszek pojawi się m.in. w spotach telewizyjnych, internecie, prasie, na outdoorze i w akcjach niestandardowych. Kampania reklamowa rozpocznie się w połowie kwietnia.
O autorze
1 min czytania 2014-04-18

Jest to jednak bohater nietypowy, ponieważ nigdy się ujawni. Poznamy go poprzez opowieści ludzi, których spotkał i zainspirował do działania. Bo Leszek to ktoś, kto pozytywnie wpływa na wszystkich, których spotka na swojej drodze, w odpowiednim momencie pomaga złapać dystans i świeżą perspektywę, dzięki której mogą iść dalej. A spotyka ich wielu, bo spragniony świata nieustannie podróżuje.

Leszka tworzą określone wartości i zachowania. Nie sama postać jest ważna, a jej cechy i sposób działania, które uosabiają wartości marki. Dzięki temu każdy może poczuć się jak on – wyjaśnia Maria Rychlicka-Furmaga, starszy menedżer ds. zarządzania marką Lech.

Kampania z Leszkiem Chmielewskim rozpocznie się w połowie kwietnia i potrwa do października. W tym czasie nowa platforma kreatywna Lecha Premium otrzyma silne wsparcie w postaci serii spotów telewizyjnych, outdooru, działań digital i niestandardowych aktywności. W maju, na sklepowych półkach pojawią się również limitowane butelki Lecha Premium z etykietą dedykowaną nowemu bohaterowi marki.

Nową platformę oraz ATL przygotowała agencja GPD Advertising. Spoty wyprodukowało Studio Filmowe OTO. Za działania digital odpowiada agencja VML. Komunikację BTL prowadzi agencja AFEKT. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MEC. Komunikację PR prowadzi agencja Q&A Communications.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj