TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Nike rusza z projektem „Refubrished” – marka odświeży i wystawi na sprzedaż używane buty

Nike rusza z projektem „Refubrished” – marka odświeży i wystawi na sprzedaż używane buty
Marka Nike ruszyła z nowym projektem pod hasłem „Refubrished”, w ramach którego używane buty, które zostały zwrócone do sklepów brandu, zostaną odświeżone i ponownie wystawione na sprzedaż. Akcja działa na razie wyłącznie w Stanach Zjednoczonych.
O autorze
1 min czytania 2021-04-15

Nike to kolejna marka, po Gucci i Levi’sie, która postanowiła wejść do branży produktów z drugiej ręki. Sportowy brand zainicjował bowiem projekt pod hasłem „Refubrished”, w ramach którego nowe życie otrzymają używane buty.

W ramach inicjatywy, każde obuwie, które zostanie zwrócone w ciągu 60 dni od daty zakupu, zostanie ponownie wystawione na sprzedaż w wybranych salonach Nike. Te buty, które będą nosiły widoczne ślady użytkowania, zostaną odświeżone i naprawione. 

Informacja o stanie obuwia będzie widniała na pudełku. Ceny za poszczególne buty „z drugiej ręki” będą się różnić i będą ustalane w zależności od wszelkich uszkodzeń czy też wad. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Przedstawiciele marki zaznaczyli przy tym, że te buty, które nie będą w wystarczająco dobrym stanie, by zostać naprawione w ramach projektu „Refubrished”, na pewno nie trafią na przysłowiowy śmietnik – Nike bowiem współpracuje z licznymi organizacjami, które zbierają i rozdają osobom potrzebującym lekko znoszone obuwie. Natomiast te buty, które będą w naprawdę opłakany stanie, zostaną poddane recyklingowi.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Na tę chwilę projekt „Refubrished” został uruchomiony w 15 salonach marki Nike w Stanach Zjednoczonych.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

Z okazji swoich 5. urodzin polska marka Elementy zainicjowała proekologiczny projekt pod hasłem Relove. W jego ramach brand promuje odpowiedzialne podejście do zakupów i przywraca niechcianym ubraniom ich dawny blask.

PS2

Na początku ubiegłego roku polska marka Mandel ruszyła z ciekawym projektem pod hasłem Circular Concept, w ramach którego oferuje swoim klientom opcję wypożyczania torebek, naprawiania ich, a także zakup używanych produktów.

PS3

H&M rozpoczęło testy internetowego second-handu. Na tę chwilę usługa dostępna jest tylko w Szwecji, lecz być może już wkrótce zostanie poszerzona o inne kraje.