Agencja doradztwa komunikacyjnego Cohn & Wolfe wygrała przetarg na kompleksową obsługę PR marki Hisense w Polsce i w kwietniu br. rozpoczęła długofalową współpracę, w ramach której zapewni wsparcie w obszarze strategii komunikacji produktowej oraz korporacyjnej i działań media relations. Do zadań agencji należeć będzie też koordynacja testów produktów marki oraz organizacja wydarzeń specjalnych.
Hisense to producent TV, elektroniki użytkowej oraz sprzętu AGD m.in. lodówek, pralek i klimatyzatorów, który konsekwentnie poszerza swoje portfolio produktów. Firma Hisense jest pionierem w dziedzinie telewizji laserowej – jako pierwsza na świecie wprowadziła LASER TV – produkt z funkcjami TV krótkiego rzutu i systematycznie pracuje nad ulepszaniem tej technologii. Dowodem na to jest m.in. model 88L5 Sonic Screen Laser TV, pierwszy telewizor laserowy z ekranem dźwiękowym.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
– Już od 50 lat angażujemy się w rozwój innowacji w dziedzinie elektroniki użytkowej i konsekwentnie dążymy do tego, aby oferować klientom nowoczesne produkty o jak najwyższej jakości. Chcemy opowiedzieć naszą historię również klientom w Polsce i zapoznać ich bliżej z naszą marką i jej produktami – mówi Kinga Zwierzchowska, marketing manager w Gorenje Hisense.
Po stronie Cohn & Wolfe za działania na rzecz klienta odpowiada zespół technologiczny koordynowany przez Michała Olbrychowskiego.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024