W ramach kampanii agencja Feeders przygotowała 3 filmy: „Grillmani”, „Joginki” i „Babcie” w których Karol Strasburger wciela się w prowadzącego program „Co z ketchupem?”. W video dowiadujemy się, co ankietowani przez Karola Strasburgera jedzą z ketchupem. Kampania prowadzona jest w telewizji i internecie. Dodatkowo prowadzona jest aktywacja na stronie www.ketchupy.pl, gdzie konsumenci mogą sami odpowiedzieć na pytanie zadawane w spotach: „Co jesz z ketchupem Kotlin?”, sprawdzić reakcję Karola na odpowiedź i wygrać limitowany kuferek Kotlin.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Kampania prowadzona jest w telewizji i internecie. Za strategię i koncepcję oraz przebieg działań i ich promocję odpowiada agencja Feeders Agency. To kolejny projekt agencji dla marki Kotlin po znakomicie przyjętej kampanii (ponad 5 mln wyświetleń) „Król Mycia Rączek” z Piotrem Cyrwusem z listopada ubiegłego roku.