TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Drukomat Masterclass: Duet, który działa na zmysły. Historia pewnego romansu z e-commerce i poligrafią w tle

Drukomat Masterclass: Duet, który działa na zmysły. Historia pewnego romansu z e-commerce i poligrafią w tle
O autorze
3 min czytania 2021-04-21

Czy e-commerce może obejść się bez poligrafii? Cóż, technicznie rzecz ujmując tak, ale to byłaby wielka strata! W końcu papier, dzięki swojej fizyczności, stanowi namacalną wartość – działa na zmysły, budzi emocje, a kontakt z nim na długo zapada w pamięć. Jak to się ma do współpracy z marką Hygge Nights? Wspólnym mianownikiem w całej tej historii jest właśnie słowo zmysłowość. Przeczytaj ją do końca – emocje będą narastać wraz z każdym kolejnym akapitem!

Historia opowiedziana zmysłami

Zaczynamy miękko i delikatnie – od słowa czułość. Na kompasie Hygge Nights to jeden z kierunków, który zdefiniowany jest w wartościach marki. Martyna i Adrian – para, która na co dzień funkcjonuje w świecie IT, wieczorami chętnie przechodzi do offline’u, tworząc produkty dużo bardziej namacalne niż fragmenty kodu. W ofercie sklepu internetowego Hygge Nights znajdziemy świece sojowe oraz naturalne mgiełki do poduszki. Martyna Wantulok, współzałożycielka Hygge Nights, zapytana jaka idea przyświecała powstaniu marki, odpowiada bez wahania:

Powinniśmy nauczyć się zwalniać, być dla siebie czuli i tworzyć wokół przestrzeń, która sprzyja relaksowi. Wierzymy, że nasze produkty potrafią umilić wieczory, wypełniając dom ciepłem i uczuciem beztroski.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na romans nie trzeba było długo czekać

Skąd pomysł na współpracę z Hygge Nights? W drukomat.pl wierzymy, że to, co zostaje przeniesione na papier, pomaga budować pozytywne relacje na styku marka – klient, a wiara ta poparta jest wieloma statystykami i badaniami, które przytaczamy między innymi w tym artykule. Widać to także w popularności naszej akcji #dorzućDOpaczki, której celem jest promowanie poligrafii w e-commerce, dzielenie się know-how oraz dostarczanie autentycznych przykładów na to, że duet papier i digital ma moc większą niż każde z nich w pojedynkę. Jednym z takich przykładów jest właśnie historia partnerstwa z Hygge Nights, w ramach którego powstał zestaw referencyjnych produktów poligraficznych, cieszący klientów, składających zamówienia online.

D jak dotyk

Wróćmy jednak do clou tego artykułu. Dotyk to słowo klucz, bez którego ta historia nie miałaby szczęśliwego zakończenia – doskonale współgra z filozofią Hygge Nights oraz finezją, jaką ma w sobie komunikat, przelany na szlachetny papier. Dotyk pojawia się już na etapie powstawania produktów, wytwarzanych ręcznie w domowej manufakturze, a następnie wędruje dalej, tam gdzie, mieszają się substancje oraz powstają nowe kompozycje zapachowe, aż do etapu pakowania. To długa ścieżka, ale warta uwagi, ponieważ efektem końcowym ma być zamówienie „dopieszczone” w każdym detalu. I aby tak się stało, w tym momencie musi wejść właśnie papier – niekoniecznie cały na biało.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Chwila, w której emocje sięgają zenitu

Odpakowywanie przesyłki, zwłaszcza takiej, na którą czekało się odpowiednio długo, potrafi wywołać emocje o niespotykanej sile.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Unboxing to ten moment, w którym umiejętne skalowanie napięcia potrafi wpłynąć na to jak doświadczenie zakupowe zapamięta nabywca. A im lepsze skojarzenia, tym większa szansa, że klient będzie miał ochotę na więcej, wróci do sklepu lub poleci go znajomym. Warto na tym etapie zadbać o każdy szczegół, a oprawa wizualna będzie prawdziwym preludium do tego, co czeka kupującego po odpakowaniu przesyłki.

Satysfakcjonujące zakończenie

W efekcie współpracy z Hygge Nights powstał zestaw produktów, złożony z uszlachetnianych pudełek prezentowych oraz pocztówek, a także naklejki, pełniące między innymi rolę plomb na zamknięciu opakowań. Kolekcja po opracowaniu projektów graficznych oraz wydruku prezentowała się następująco:


Fot. Hygge Nights


Fot. Hygge Nights

Projekt pudełka i pocztówki został dodatkowo wzbogacony uszlachetnieniami dla jeszcze lepszego efektu. W przypadku pudełka była to matowa folia, pociągnięta po całości opakowania, pocztówkę pokrył lakier wybiórczy UV, podkreślając najistotniejsze elementy graficzne projektu.

Efekt, który udało się osiągnąć, spełnił oczekiwania Hygge Nights – surowo, elegancko, ale jednocześnie sensualnie – dokładnie tak, jak miało być.

Pobierz ebook #dorzućDOpaczki i dowiedz się, jak uwodzić swoich klientów z pomocą poligrafii.

Potrzebujesz wsparcia? Umów się na spotkanie z jednym z naszych konsultantów! Zajrzyj również na nasz blog oraz i zobacz co publikujemy w mediach społecznościowych.

Drukomat to jeden z najnowocześniejszych portali do zlecania druku online. Pomagamy sklepom internetowym w rozwoju. Łączy nas jeden ten sam cel – efektywna sprzedaż w sieci!

 

Artykuł powstał we współpracy z Drukomat.pl