Wild things are coming – nowa kampania reklamowa YOPE

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Wild things are coming – nowa kampania reklamowa YOPE

YOPE, polski producent kosmetyków naturalnych, wprowadza na rynek nową serię produktów − tym razem to seria ekskluzywnych kosmetyków do pielęgnacji twarzy. Debiutowi YOPE w tej kategorii towarzyszy szeroka kampania reklamowa pod hasłem „Wild things are coming”.

Zintegrowana kampania reklamowa pod hasłem „Wild things are coming” wystartowała 16 kwietnia. Pokazuje, jak receptury YOPE uwalniają naturalną dzikość, moc i siłę kobiet. Kolejnym etapem będzie stworzenie społeczności pod hasłem „MY NAME IS WILD” gdzie wszystkie niezwykłe, odważne, silne kobiety będą mogły znaleźć wspólny język.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Do pracy przy tej kampanii udało nam się zaprosić wielu wyjątkowych twórców i zebrać ich na jednym „pokładzie YOPE”. Autorem konceptu kreatywnego jest Zuzanna Wrońska, film został wyreżyserowany przez duet Frydrych-Zdanowski, animacje 3d stworzył Bartek Kalinowski, z kolei za sesję zdjęciową odpowiada Zuzanna Krajewska. Design opakowań i postać charakterystycznego kotka – bohatera produktów – zaprojektował Paweł Przybył. Muzyka stworzona przez Andrzeja Smolika nadaje naszym spotom wyjątkowo dzikiego i tanecznego charakteru – mówi Andrzej Mytych, CMO YOPE.

Bohaterką spotów jest autorka linii kosmetyków i zarazem prezeska YOPE – Karolina Kuklińska-Kosowicz. 

– Udział Karoliny w spocie daje nam wiarygodność i naturalność, a to kluczowe dla komunikacji naszej marki – mówią przedstawiciele brandu.

Działania promocyjne obejmują kampanię VOD, internet – w ramach którego zaplanowano aktywności w obszarze digital, social mediów i content marketingu, w tym współpracę z topowymi influencerami, digital OOH, oraz prasę. Przewidziano także intensywne wsparcie w punktach sprzedaży. W ramach kampanii będą emitowane 4 spoty reklamowe.

Nad realizacją kampanii czuwały Działy Marketingu i Kreacji YOPE. Za produkcję spotów odpowiada Film Produkcja, a za postprodukcję Human Ark. Za zakup mediów odpowiada Dział Marketingu YOPE.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij