Finlandia Vodka otwiera pierwszy wirtualny bar „Barmański po Fińsku”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Finlandia Vodka otwiera pierwszy wirtualny bar „Barmański po Fińsku”

Marka Finlandia Vodka rozpoczęła kampanię „Barmański po Fińsku” przygotowaną przez agencję K2 Create (Grupa K2). To reakcja na aktualną sytuację barowo-gastronomiczną i rosnący trend domowego tworzenia drinków.

Finlandia Vodka otworzyła wirtualny bar, którego goście wraz z ekspertami barmańskiej miksologii, uczą się fińskiej sztuki tworzenia koktajli i starannego dobierania składników. Konsumenci dowiedzą się między innymi, jak stworzyć bar we własnej kuchni. Poznają też praktyczne barmańskie wskazówki.

Działania, które rozpoczęły się w kwietniu, prowadzone są w kanałach social mediowych marki Finlandia oraz współpracujących z nią influencerów. „Barmański po fińsku” ma być stałym formatem w komunikacji dotyczącej tworzenia koktajli.

– Tworząc wirtualny bar oparliśmy się na obserwacji, że Finowie są mistrzami social distancingu. Spędzanie czasu w domu to dla nich chleb powszedni. Lata praktyki nauczyły ich, jak łączyć smaki, robić coś z niczego i tworzyć barmańską atmosferę we własnym zaciszu domowym. Potrafią przygotować naprawdę pyszne drinki na bazie Finlandia Vodka – mówi Maciej Gierula, junior brand manager Finlandia Vodka.

W pierwszym odcinku Maciej Szymański, trener programu barmańskiego Master Craft Academy, wspólnie z wokalistką Klaudią Szafrańską rozmawiają o najciekawszych drinkach na domówkę.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij