Nestlé w swoich outdoorowych kampaniach będzie wykorzystywać papier w 100% z recyklingu

Zmienimy Świat

dołącz do akcji

Nestlé w swoich outdoorowych kampaniach będzie wykorzystywać papier w 100% z recyklingu

Nestlé jest pierwszym reklamodawcą w Wielkiej Brytanii, który będzie wykorzystywać recyklingowany papier w swoich kampaniach outdoorowych. Początkowo będą to reklamy marek Polo, KitKat, Quality Street i Nescafé.

W ramach współpracy koncernu Nestlé z Posterscope, agencją zajmującą się reklamą outdoorową, już wkrótce w przestrzenii miejskiej Wielkiej Brytanii pojawią się jedyne w swoim rodzaju nośniki reklamowe promujące produkty firmy. Dlaczego są one takie wyjątkowe? Otóż będzie wykorzystany z nich papier pochodzący w 100% z recyklingu.

„Ekologiczny” papier powstaje z makulatury, z której usunięto atrament. Przy produkcji tego materiału – w przeciwieństwie do starych procesów produkcji – nie wykorzystuje się natomiast chloru do rozjaśniania papieru. Natomiast nowe atramenty, które będą używane w procesie drukowania grafik czy też tekstu, są przyjazne środowisku.

Koncern Nestlé będzie pierwszym reklamodawcą w Wielkiej Brytanii, który będzie miał możliwość skorzystania z recyklingowanego papieru w swoich kampaniach outdoorowych. 

PS

Mars Wrigley nawiązał współpracę z firmą Danimer Scientific, która produkuje biodegradowalne materiały. W jej ramach na rynku pojawią się produkty koncernu w opakowaniach nadających się kompostowania. Na start będą to cukierki Skittles.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij