Michał Piwowarczyk account directorem w Plej

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Michał Piwowarczyk account directorem w Plej

Michał Piwowarczyk awansował na stanowisko account directora w Plej i nadzoruje prace teamów accounckich obsługujących marki Play i Virgin Mobile Polska (digital) oraz piwo Namysłów (digital i ATL).

Michał Piwowarczyk od 2018 roku z sukcesami koordynował całościową obsługę digitalową marki Play jako group account supervisor. Wśród efektów prac jego zespołu warto wspomnieć o stworzeniu strategii komunikacji marki Play w social mediach i stałą obsługę operatora w tym obszarze, zrealizowanie 24-godzinnego livestreamu jako element corocznej kampanii „Play dla WOŚP”, przygotowanie projektu „Play Your Way” w ramach promocji Play na Pol’and’Rock Festival czy „Akademię TeamPlay” z udziałem influencerów. Projekty prowadzone pod nadzorem Michała były wielokrotnie doceniane i nagradzane w konkursach digitalowych i kreatywnych, m.in. MIXX Awards, Effie, KTR, Kreatura, Golden Arrow, MP Power Awards.

Na nowym stanowisku, oprócz dalszej stałej obsługi marki Play w digitalu, Michał nadzoruje także prace zespołów odpowiedzialnych za nowego klienta agencji – markę piwa Namysłów, która właśnie wystartowała z kampanią oraz pozyskany w tym roku do obsługi brand Virgin Mobile Polska.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij