Czy ja się kładę czy wstaję? – spot reklamowy Santander Bank Polska z I miejscem w rankingu Złoty Bankier

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Czy ja się kładę czy wstaję? – spot reklamowy Santander Bank Polska z I miejscem w rankingu Złoty Bankier

Spot reklamowy Santander Bank Polska z Marcinem Dorocińskim został uznany za najlepszy w rankingu „Złoty Bankier 2021”. Marcin Dorociński melorecytował o pandemii w kampanii Santander Banku.

Głosami internautów w rankingu „Złoty Bankier 2021” I miejsce zdobył spot reklamowy Santander Bank Polska, promujący elastyczność „Konta Jakie Chcę” z aplikacją mobilną. Marcin Dorociński żartobliwie rapował o tym, co wszystkim dało się najbardziej we znaki w izolacji, opowiadając o doświadczeniach locdownu. Aktor wcielił się w rolę kilku bohaterów, skrajnie różniących się wiekiem, charakterem czy zawodem, by udowodnić, że „Konto Jakie Chcę” dopasowuje się do każdego.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Kampanię przygotowaliśmy tak, aby zachęcić do zdalnego, bezpiecznego bankowania i pokazać, że wspieramy klientów w każdej sytuacji, a nasze usługi i produkty zmieniają się wraz z ich potrzebami. W ostatnim roku wprowadziliśmy wiele udogodnień i nowości, aby bankowanie było prostsze, a prowadzone akcje edukacyjne pomagały wejść w świat online tym, którzy do tej pory tego nie robili. Nasi klienci pokazali, że są gotowi pomagać innym – zaangażowanie w akcję „Podwójna moc pomagania” przekroczyło nasze oczekiwania i w efekcie wspólnie przekazaliśmy ponad 5 mln szpitalom w Polsce na walkę z pandemią – mówi Artur Sikora, CMO Santander Bank Polska, odpowiedzialny za kampanię banku.

W kampanii podkreślono też wspólną akcje banku i klientów, dzięki której do szpitali trafiło ponad 5 mln zł. Bank przekazał 2 mln zł, ponadto każdą złotówkę wpłacaną przez klientów podwajał. W efekcie pomoc trafiła do 23 szpitali w Polsce, a środki wpłaciło ponad 15 tys. osób. Te działania internauci dodatkowo docenili II miejscem w kategorii Bank wrażliwy społecznie.

Za koncept strategiczno-kreatywny zaangażowania Marcina Dorocińskiego w komunikację marki Santander odpowiada agencja Red8 Advertising. Autorem reklamy jest agencja FCB Bridge2Fun, za realizację spotu odpowiadał dom produkcyjny Propeller. Spot można obejrzeć tu: 

Ranking „Złoty Bankier” organizowany jest przez Bankier.pl i Puls Biznesu.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij