Grupa Barilla rozszerza współpracę z Big Picture

Grupa Barilla po raz kolejny powierzyła działania komunikacyjne Big Picture. W ciągu ostatniego roku agencja odpowiadała za koordynację strategii PR dwóch odsłon kampanii marki Wasa z udziałem Agnieszki Radwańskiej. Teraz współpraca została rozszerzona o kolejne produkty z portfolio Grupy.
O autorze
0 min czytania 2021-04-22

Agencja Big Picture nawiązała współpracę z Grupą Barilla w 2020 r.

Barilla to międzynarodowa Grupa działająca w ponad 100 krajach. Rodzinna włoska firma, założona w 1877 roku obecnie jest liderem na rynku makaronów i gotowych sosów w Europie kontynentalnej, a także produktów piekarniczych we Włoszech oraz chrupkiego pieczywa w Skandynawii.

W nowej globalnej kampanii marka Barilla powraca do swoich korzeni, poprzez komunikację opartą na emocjach i wyraża, podobnie jak w kreacjach z dawnych lat, pragnienie dotarcia do ludzkich serc. Razem z nowym hasłem „Barilla. Miłość w gestach”, przygotowywanie makaronu staje się sposobem na przekazanie tego, co często ciężko jest wyrazić słowami.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj