Grupa Barilla rozszerza współpracę z Big Picture

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Grupa Barilla rozszerza współpracę z Big Picture

Grupa Barilla po raz kolejny powierzyła działania komunikacyjne Big Picture. W ciągu ostatniego roku agencja odpowiadała za koordynację strategii PR dwóch odsłon kampanii marki Wasa z udziałem Agnieszki Radwańskiej. Teraz współpraca została rozszerzona o kolejne produkty z portfolio Grupy.

Agencja Big Picture nawiązała współpracę z Grupą Barilla w 2020 r.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Barilla to międzynarodowa Grupa działająca w ponad 100 krajach. Rodzinna włoska firma, założona w 1877 roku obecnie jest liderem na rynku makaronów i gotowych sosów w Europie kontynentalnej, a także produktów piekarniczych we Włoszech oraz chrupkiego pieczywa w Skandynawii.

W nowej globalnej kampanii marka Barilla powraca do swoich korzeni, poprzez komunikację opartą na emocjach i wyraża, podobnie jak w kreacjach z dawnych lat, pragnienie dotarcia do ludzkich serc. Razem z nowym hasłem „Barilla. Miłość w gestach”, przygotowywanie makaronu staje się sposobem na przekazanie tego, co często ciężko jest wyrazić słowami.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij