TikTok wraz z polskimi pisarzami zachęca do czytania w ramach akcji #BookTok z okazji Światowego Dnia Książki

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
TikTok wraz z polskimi pisarzami zachęca do czytania  w ramach akcji #BookTok z okazji Światowego Dnia Książki

TikTok z okazji Światowego Dnia Książki przygotował dla swoich użytkowników wyjątkowe wyzwanie. #BookTok challenge z udziałem znanych polskich autorów ma zachęcić młodych ludzi do sięgnięcia po książki i odkrywania pasji w ich czytaniu. Jest to pierwszy tego typu projekt, który jest częścią zainicjowanego w ten sposób w Polsce TikTok Creator Learning Fund.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

TikTok wraz z polskimi pisarzami zachęca do czytania książek

– Poprzez #BookTok challenge chcemy zachęcić młodych ludzi do okrywania nowych książek, dzielenia się pasją do czytania, a także recenzowania ulubionych tytułów. Nasza wyjątkowa i rosnąca społeczność cały czas udowadnia, że TikTok to nie tylko miejsce do twórczej ekspresji, ale także idealna platforma służąca do dzielenia się swoimi pasjami oraz edukowania innych użytkowników – powiedziała Paula Kornaszewska, head of operations team, TikTok Polska.

Challenge zainicjowany przez znanych polskich pisarzy polega na stworzeniu opowieści. Należy swoją ulubioną książkę otworzyć na losowo wybranej stronie i przeczytać, zarecytować lub zinterpretować wybrany fragment. W ten sposób powstanie lista rekomendowanych przez użytkowników TikToka książek. Wideo powinno zostać opatrzone hastagami #booktok #czytamy oraz #edutok.

Do wyzwania dołączyli polscy autorzy bestsellerów jak Alek Rogozinski, K.N Haner, Agnieszka Lingas-Łoniewska, Wojciech Chmielarz i Blanka Lipińska. Akcja ruszy 23 kwietnia w Światowy Dzień Książki i potrwa tydzień. Partnerami akcji jest TaniaKsiążka.pl.

Edukacyjne treści ważne dla TikToka

Celem TikToka jest rozbudowywanie edukacyjnych treści na platformie, dlatego wraz z początkiem pandemii, w kwietniu ubiegłego roku, TikTok założył fundusz pod nazwą TikTok Creative Learning Fund. W ten sposób TikTok chce zachęcić profesjonalistów, instytucje i organizacje do tworzenia edukacyjnych treści na platformie, tym samym zapewniając użytkownikom dostęp do wiedzy, przedstawionej w przystępny i kreatywny sposób. 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij