IMM prezentuje nowy wskaźnik pomiaru efektywności komunikacji PR

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
IMM prezentuje nowy wskaźnik pomiaru efektywności komunikacji PR

Instytut Monitorowania Mediów wprowadził nowy wskaźnik mierzący, z jaką siłą w skali od 0 do 10 dany przekaz o marce, firmie lub danym zagadnieniu potencjalnie oddziałuje na odbiorcę. Chodzi o Indeks mocy, który zlicza najważniejsze parametry komunikatu mediowego, takie jak np. wydźwięk materiału, dotarcie, profil źródła, liczbę słów kluczowych, miejsce ich wystąpienia w tekście czy opiniotwórczość® na podstawie rocznego raportu IMM pt. „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Indeks mocy jest wyliczany indywidualnie pod dane hasło, a dzięki skali pomiaru od 0 do 10 wskazuje najbardziej wartościowe treści. To narzędzie, które pozwala IMM ocenić każdą publikację przez pryzmat klienta, co w praktyce oznacza, że ten sam materiał będzie oddziaływał z inną mocą na odbiorcę marki X, a z inną na tego marki Y. W estymacji jest zatem brana pod uwagę strategia komunikacji zewnętrznej danego klienta. Ponadto indeks wspomaga badanie przekazów w przekroju mediów i w czasie z możliwością analiz archiwalnych.

– Wiemy, jak bardzo zależy naszym klientom na budowaniu silnej pozycji swojej marki w mediach. Jednocześnie zdajemy sobie sprawę z tego, jak czasochłonne może być analizowanie wartości wielu danych mediowych naraz. Dlatego postanowiliśmy ułatwić tę pracę każdemu specjaliście ds. komunikacji, który korzysta z naszego Biuletynu IMM – mówi Sylwia Dobkowska, PR & marketing manager w IMM

Autorski wskaźnik Instytutu Monitorowania Mediów stanowi kolejne już rozwiązanie skierowane do specjalistów z branży PR i marketingu. Kilka miesięcy temu IMM jako jedyny wprowadził na rynek monitoringu mediów w Polsce darmową aplikację mobilną IMMapp, która pozwala zarządzać publikacjami nie tylko z portali internetowych, ale również z social mediów, prasy, radia i telewizji. Aplikacja jest kompatybilna z system Android, iOS i HarmonyOS.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij