Cezary Kozieł przechodzi do Httpool Polska z Grupy Bauer, w której pracował od 11 lat, ostatnio jako Cross-Media project director (Bauer Media Group). Na tym stanowisku zarządzał działem projektów niestandardowych Solutions, który dedykowany był kampaniom 360 stopni; współpracując z klientami bezpośrednimi, domami mediowymi oraz agencjami eventowymi i PR-owymi.
Pracę w Bauerze rozpoczynał w 2010 roku, jako senior sales specialist w Bauer Publishing House. Następnie objął stanowisko director of the youth magazine segment, a później director of the lifestyle, entertainment and youth magazines segment.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Karierę w branży mediowej rozpoczynał w 2009 r., w Biurze Reklamy TVP, jako sponsoring specialist.
Jest absolwentem warszawskiej Wyższej Szkoły Zarządzania Personelem (wydział: Socjologia, specjalizacja: Media i komunikacja społecznościowa).
W Httpool Polska Cezary Kozieł objął stanowisko Twitter client partner.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing