Startuje wyjątkowa kampania Mattel „Podwajamy Radość” na Dzień Dziecka

O autorze
1 min czytania 2021-04-27

Z okazji zbliżającego się Międzynarodowego Dnia Dziecka firma Mattel rozpoczyna ogólnopolską edycję wyjątkowej akcji charytatywnej „Podwajamy radość”. W jej ramach ponad 10.000 zabawek trafi do podopiecznych kilku polskich fundacji i stowarzyszeń. Ambasadorami akcji zostali Maciej Dowbor, Ada Fijał i Joanna Koroniewska. Tegoroczna edycja ma szeroki, ogólnopolski zasięg i po raz pierwszy obejmuje wszystkie sklepy w Polsce, zarówno tradycyjne, jak i online.

Do akcji może dołączyć każdy, kto planuje w najbliższym czasie zakup zabawek Barbie, Hot Wheels, Fisher-Price i innych z oferty Mattel.

Żeby wziąć udział w akcji, wystarczy kupić dowolną zabawkę firmy Mattel o wartości co najmniej 49 złotych i zachować paragon. Następnie dowód zakupu należy zarejestrować na stronie www.podwajamyradosc.pl Za każdą zabawkę objętą akcją producent przekaże kolejną na rzecz potrzebujących dzieci.

Mattel przekaże w sumie ponad 10.000 zabawek dla dzieci. Są wśród nich podopieczni Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce, Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę, Fundacji Gajusz, Mazowieckiej Fundacji Rodzin Zastępczych oraz Dolnośląskiej Fundacji na rzecz Pieczy Zastępczej Przystanek Rodzina. Akcja trwa od 26 kwietnia do 6 czerwca, a zabawki trafią do dzieci na Dzień Dziecka.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Akcja będzie promowana w sieciach handlowych, w sklepach online oraz w kanałach social media Mattel i ambasadorów. To już trzecia edycja akcji „Podwajamy Radość” – tym razem o najszerszym, ogólnopolskim zasięgu i działająca zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online. W poprzednich kilkadziesiąt tysięcy zabawek trafiło do szpitali w całej Polsce, na dziecięce oddziały onkologiczne i kardiologiczne.

Słuchaj podcastu NowyMarketing