Somersby Piña Colada w reklamie telewizyjnej

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Somersby Piña Colada w reklamie telewizyjnej

Nowy spot TV marki Somersby przedstawia tegoroczną nowość – Somersby Piña Colada. Somersby zaprasza do swojego pełnego optymizmu ogrodu, w którym pojawiła się egzotyczna palma.

Somersby Piña Colada ma wyjątkowo orzeźwiający smak, a najlepiej smakuje podany z kostkami lodu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Spot jest emitowany w głównych ogólnopolskich kanałach TV oraz w kanałach tematycznych. 15-sekundową reklamę wyreżyserował Michał Sabliński i wyprodukował OTO Film. Za kreację odpowiada agencja Grey, a za zakup mediów Dom Mediowy Initiative.

Równocześnie dla Somersby Piña Colada prowadzone są kampanie VOD i banerowa w internecie, budujące świadomość nowego wariantu marki.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij