Somersby Piña Colada ma wyjątkowo orzeźwiający smak, a najlepiej smakuje podany z kostkami lodu.
Spot jest emitowany w głównych ogólnopolskich kanałach TV oraz w kanałach tematycznych. 15-sekundową reklamę wyreżyserował Michał Sabliński i wyprodukował OTO Film. Za kreację odpowiada agencja Grey, a za zakup mediów Dom Mediowy Initiative.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Równocześnie dla Somersby Piña Colada prowadzone są kampanie VOD i banerowa w internecie, budujące świadomość nowego wariantu marki.