Ambra buduje latynoski wizerunek marki El Sol

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ambra buduje latynoski wizerunek marki El Sol

W wyniku wygranego przetargu agencja Altavia Polska współpracuje z firmą Ambra przy kampanii wizerunkowej „La Impreza Fantastica!”, dla brandu El Sol.

Ambra jest największym w Polsce producentem, importerem i dystrybutorem win (w tym marek takich jak np.: Cin&Cin, Dorato, El Sol, Fresco, Pliska, Piccolo, Winiarnia Zamojska czy Cydr Lubelski). Altavia specjalizuje się w realizacjach na potrzeby komunikacji marketingowej w sklepach, z firmą Ambra agencja współpracuje od 2020 roku, mając na koncie realizacje dla większości marek.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania „La Impreza Fantastica!” właśnie wystartowała, będzie prowadzona równolegle w digitalu i w sieciach handlowych.

Agencja Altavia odpowiada za przygotowanie materiałów na potrzeby kampanii w sklepach (BTL/POS).

Część digitalowa kampanii (m.in. Facebook, Instagram, YouTube, Google, mailingi, radio OpenFM itp.) potrwa do czerwca br., natomiast cześć sklepowa – do jesieni.

Kampania ma charakter wizerunkowy, jej głównym celem jest komunikacja nowego wizerunku marki El Sol, jako marki o latynoskich korzeniach, której misją jest wnosić jak najwięcej słońca, zabawy, imprezy i radości życia do życia konsumentów.

Głównym hasłem kampanii jest „La Impreza Fantastica!”, które ma sugerować najlepszą imprezę z autentycznie latynoską atmosferą. Grupą docelową kampanii są konsumenci marki El Sol oraz nowi potencjalni odbiorcy marki, zainteresowani kulturą latynoską i winami z krajów południa.

Przygotowane przez agencję Altavia Polska na potrzeby kampanii standy realizują te właśnie założenia kampanii, jak również promują platformę internetową LaImpreza.pl.

W działaniach digitalowych markę wspiera krakowska agencja BeDigital, odpowiadająca za uruchomienie oraz obsługę platformy internetowej LaImpreza.pl, oraz komunikację w mediach społecznościowych (prowadzenie profilu oraz grupy La Impreza Fantastica). Dodatkowo agencja zajmuje się zarówno częścią wizualną, jak i mediową kampanii (itp. Facebook, Instagram, YouTube, Google, mailingi, radio OpenFM itp.).

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij