Bartosz Maciejczak poprzednio pełnił stanowisko senior konsultant w Arena Media (Grupa Havas), w PHD awansował na stanowisko media managera. Ma dwudziestoletnie doświadczenie w pracy w mediach.
Oliwia Truchel poprzednio pełniła stanowisko senior client leadership w Mindshare Polska, w PHD obejmuje stanowisko digital media managera. Z branżą marketingu i mediów związana jest od 15 lat.
Zobacz również
Liderem zespołu PHD pracującego z Sanofi jest Kalina Krassowska, która awansowała w PHD na stanowisko account directora. Krassowska związana jest z PHD od 4 lat, ma dziesięcioletnie doświadczenie w branży. W swojej karierze pracowała dla innych wiodących agencji rozwijając swoje kompetencje pracując dla klientów z branż: finansowej, motoryzacyjnej i FMCG.
Wewnętrznie w strukturach PHD na stanowisko media managera dla Sanofi awansowała Xymena Zamerska, pełniąca wcześniej obowiązki senior communication plannera.
PHD jako agencja wiodąca w pracy z Sanofi będzie wykorzystywała swój system operacyjny OMNI pozwalający na ciągłą współpracę i wymianę wiedzą i doświadczeniami pomiędzy wszystkimi pracownikami Grupy Omnicom na świecie. Ambicją zespołu PHD jest dynamizacja wzrostu marek Sanofi na Polskim rynku.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Sanofi wybrało Omnicom Media Group jako swoją globalną agencję mediową (poza Stanami Zjednoczonymi), powierzając holdingowi tworzenie strategii, planowanie oraz zakup mediów dla marek z portfolio Sanofi z kategorii produktów farmaceutycznych i opieki zdrowotnej.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W procesie konsolidacji inwestycji mediowych Sanofi obok OMG udział wzięły również agencje: Mindshare, Havas i IPG Mediabrands.
W Polsce dla klienta będzie pracował dedykowany zespół z ramienia domu mediowego PHD.