Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Awanse i nowe osoby w PHD

Bartosz Maciejczak i Oliwia Truchel dołączają do zespołu PHD zajmującego się klientem Sanofi.
O autorze
1 min czytania 2021-05-04

Bartosz Maciejczak poprzednio pełnił stanowisko senior konsultant w Arena Media (Grupa Havas), w PHD awansował na stanowisko media managera. Ma dwudziestoletnie doświadczenie w pracy w mediach.

Oliwia Truchel poprzednio pełniła stanowisko senior client leadership w Mindshare Polska, w PHD obejmuje stanowisko digital media managera. Z branżą marketingu i mediów związana jest od 15 lat.

Liderem zespołu PHD pracującego z Sanofi jest Kalina Krassowska, która awansowała w PHD na stanowisko account directora. Krassowska związana jest z PHD od 4 lat, ma dziesięcioletnie doświadczenie w branży. W swojej karierze pracowała dla innych wiodących agencji rozwijając swoje kompetencje pracując dla klientów z branż: finansowej, motoryzacyjnej i FMCG.

Wewnętrznie w strukturach PHD na stanowisko media managera dla Sanofi awansowała Xymena Zamerska, pełniąca wcześniej obowiązki senior communication plannera.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PHD jako agencja wiodąca w pracy z Sanofi będzie wykorzystywała swój system operacyjny OMNI pozwalający na ciągłą współpracę i wymianę wiedzą i doświadczeniami pomiędzy wszystkimi pracownikami Grupy Omnicom na świecie. Ambicją zespołu PHD jest dynamizacja wzrostu marek Sanofi na Polskim rynku.

Sanofi wybrało Omnicom Media Group jako swoją globalną agencję mediową (poza Stanami Zjednoczonymi), powierzając holdingowi tworzenie strategii, planowanie oraz zakup mediów dla marek z portfolio Sanofi z kategorii produktów farmaceutycznych i opieki zdrowotnej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W procesie konsolidacji inwestycji mediowych Sanofi obok OMG udział wzięły również agencje: Mindshare, Havas i IPG Mediabrands.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W Polsce dla klienta będzie pracował dedykowany zespół z ramienia domu mediowego PHD.