Sandra Drażba i Elżbieta Szymkiewicz-Buza dołączają do Httpool Polska, wzmacniając zespoły obsługujące Spotify i LinkedIn

O autorze
1 min czytania 2021-05-04

Do zespołu Httpool Polska dołączyła Sandra Drażba, która jako Spotify client partner wzmocni zespół odpowiadający za obsługę serwisu Spotify. Do firmy dołącza także Elżbieta Szymkiewicz-Buza, która jako LinkedIn client partner wzmocni zespół obsługujący platformę LinkedIn. Httpool jest strategicznym partnerem reklamowym czołowych platform społecznościowych na całym świecie, takich jak m.in. LinkedIn, Twitter, Snapchat, Spotify, TikTok, Brainly czy Facebook.

Sandra Drażba przechodzi do Httpool Polska z agencji LTTM (dawniej LifeTube), w której pracowała od 2017 roku, ostatnio na stanowisku senior sales manager & team leader. Odpowiadała tam za sprzedaż kampanii z influencerami, obsługę klienta i budowanie relacji biznesowych, współpracując zarówno z klientami bezpośrednimi, jak i największymi agencjami oraz domami mediowymi. Wcześniej, w latach 2014 – 2017, pracowała jako content manager w agencji Feno. Jest absolwentką studiów magisterskich na Collegium Civitas (kierunek – Komunikacja zintegrowana: reklama, PR, branding).

W Httpool Polska Sandra Drażba objęła stanowisko Spotify client partner.

Httpool Polska wzmacnia również Elżbieta Szymkiewicz-Buza, która dołącza do zespołu LinkedIn, obejmując funkcję LinkedIn client partnera.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Elżbieta Szymkiewicz-Buza karierę w branży rozpoczynała w 2011 roku, w agencji Digital Avenue, następnie pracowała m.in. w firmach takich jak Comperia, Studio 111 i Netsprint. Przed przyjściem do Httpool Polska, pracowała przez 3 lata w Grupie Wirtualna Polska, gdzie była odpowiedzialna m.in. za zwiększanie sprzedaży w obszarze performance, współpracując z klientami bezpośrednimi, domami mediowymi oraz agencjami reklamowymi.

Elżbieta Szymkiewicz-Buza jest absolwentką warszawskiego Uniwersytetu SWPS (studia magisterskie na kierunku Psychologia Społeczna).

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się