Nowe, zupy warzywne Winiary w kampanii agencji Publicis Poland

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nowe, zupy warzywne Winiary w kampanii agencji Publicis Poland

Dzieci i warzywa? W najnowszej kampanii autorstwa agencji Publicis Poland Winiary prezentują patent na przekonanie najmłodszych do jedzenia warzyw. Są nim trzy nowe, kolorowe zupy: zupa z czerwonych warzyw, zupa z zielonych warzyw i zupa z pomarańczowymi warzywami. Celem kampanii jest zbudowanie świadomości na temat istnienia nowego produktu marki Winiary. Działania będą realizowane w internecie i telewizji pod hasłem „Takie warzywa to dzieci lubią”.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Każda mama wie, jak trudno jest namówić dzieci do jedzenia warzyw, a przecież jest to m.in. ważne źródło błonnika. Dlatego Winiary podpowiadają prosty pomysł działający na dziecięcą wyobraźnię – kolorowe zupy, z których każda zawiera aż siedem różnych warzyw. Wystarczy dodać odrobinę śmietanki i pyszne danie z warzywami gotowe – powiedziała Marta Krakowska-Sochacz, account director z agencji Publicis Poland.

Na potrzeby kampanii agencja Publicis Poland przygotowała piętnastosekundowy spot i zestaw materiałów graficznych. Kreacje będą wykorzystane w zintegrowanej kampanii internetowej i w telewizji. Spot będzie emitowany w kanałach należących do stacji TVN, POLSAT i TVP. Za jego produkcję odpowiada studio Papaya, a za postprodukcję Chimnay. Planowanie mediów powierzono domowi mediowemu UM Thrive.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij