Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Klaudia Jamróz awansuje na Influencer marketing managera w agencji Labcon

Klaudia Jamróz awansuje na stanowisko influencer marketing managera. Będzie rozwijać zespół Influencer Marketingu w strukturach agencji digitalowej Labcon należącej do Group One.
O autorze
0 min czytania 2021-05-05

Z agencją Labcon Klaudia jest związana od początku jej powstania w 2017 roku, gdzie w roli senior content & influencer marketing specialist dbała o dobór influencerów, tworzenie koncepcji kampanii czy koordynację i kontakt pomiędzy influencerem a marką. W nowej roli skupi się na rozwoju portfolio klientów i zarządzaniu kilkuosobowym zespołem specjalistów.

Klaudia zdobywała doświadczenie zarówno po stronie agencji jak i w Multi Channel Network jako influencer manager. Do Labconu przeszła z Mediakraft, gdzie obejmowała stanowisko Project Managera. Ukończyła Dziennikarstwo i Medioznawstwo na Uniwersytecie Warszawskim. Pracowała dla takich marek jak L’Oreal, Coty, Disney, Castrol, BBC, Hochland, Remington, Avene, Jaguar. Jest laureatką konkursu Young Creatives 2020 w kategorii Media.