Współpraca dotyczy wszystkich 19 rynków, na których działa Grupa Orbico.
O wyborze The Media Insight zadecydowały bardzo dobre zrozumienie biznesu klienta oraz umiejętność dopasowania do niego niestandardowych rozwiązań marketingowych i komunikacyjnych.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
– Naszym nadrzędnym celem jest dostarczanie innowacyjnych, często przełomowych rozwiązań, które dopasowane do potrzeb i specyfiki klienta, w efektywny sposób przyczyniają się do rozwoju jego biznesu. Cały czas pracujemy nad tym, aby nasza oferta była unikalna i wykraczająca poza standardy rynkowe. Cieszę się, że to podejście zostało docenione – komentuje Adrian Kawecki, CEO, Mindshare Polska.
– Podczas procesu przetargowego agencja potwierdziła nie tylko swoje szerokie kompetencje, ale również przedstawiła najatrakcyjniejszą i najlepiej dopasowaną ofertę do wymogów transformacji digitalowej, w której obecnie znajduje się Orbico Group. Wierzymy, że Mindshare stanie się naszym kluczowym partnerem w obliczu przyszłych wyzwań marketingowych – uzasadnia Justyna Pawlicka, group digital marketing & media manager w Orbico Group.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024