Zalando uwiecznia wartości młodych Polaków w kampanii „Obraz pokolenia Z”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Zalando uwiecznia wartości młodych Polaków w kampanii „Obraz pokolenia Z”

Zalando prezentuje kontynuację kampanii „To wszystko zostaje tu z nami na dobre”. Aktywacja „Obraz pokolenia Z” przedstawia pięciu polskich przedstawicieli pokolenia Z, którzy poprzez świadome działanie i codzienną aktywność reprezentują wartości takie jak inkluzywność oraz różnorodność.

Startująca 5 maja kampania przybliża szerszej publiczności pięć wyjątkowych osobowości pochodzących z Pokolenia Z i ich historie. Działania młodych aktywistów, tworzących treści głównie w internecie, niejednokrotnie zostają bagatelizowane, a ich głos – niesłyszany. Zalando postanowiło dodać ich przekazom wyjątkową siłę i pomóc dotrzeć do odbiorców w tradycyjny, choć niekonwencjonalny sposób uwieczniając bohaterów kampanii na wyjątkowych portretach, namalowanych przez artystkę Justynę Grodecką, reprezentantkę pokolenia Z.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Fizyczne obrazy nie przemijają – zostają na zawsze. Tak, jak wartości wyznawane przez młodych aktywistów. Obrazy zostały wykorzystane w kampanii OOH oraz do pięciu murali, które powstały w trzech miastach w Polsce: Warszawie, Gdyni i Krakowie. Towarzyszące kampanii wideo, wyreżyserowane przez Mikołaja Sadowskiego jest opowieścią o tych pięciu wyjątkowych osobach. Każda z nich reprezentuje inną wartość, zajmując stanowisko w ważnej sprawie i przekazując światu swój punkt widzenia.

Kacper Kruz jest przedstawicielem ruchu body-positivity, ciałopozytywności. To internetowy twórca i model, który każdego dnia inspiruje osoby plus-size do spełniania swoich marzeń. Swoimi działaniami udowadnia, że moda nie ma rozmiaru, a miłość do swojego ciała jest wartością nadrzędną.

Ewelina Antonowicz reprezentuje zrównoważony rozwój. W wieku 22 lat została koordynatorką polskiego oddziału Fashion Revolution – największej, międzynarodowej organizacji, która zajmuje się problemami świata mody.

Ogi Ugonoh jest ambasadorką różnorodności. Wierzy, że edukacja jest kluczem do sukcesu i walki z rasizmem. W związku z tym aktywnie promuje różnorodność i wspiera inicjatywy takie jak #dontcallmemurzyn i #czarnejestpolskie.

Reprezentantem inkluzywności został Bartosz Kloch, który urodził się bez nóg. Jak sam mówi, przez większość życia wstydził się swojej niepełnosprawności i unikał wzroku innych ludzi, aż do momentu, w którym postanowił kreować swój wizerunek na własnych zasadach i pomalował nogi na czerwono, aby jeszcze bardziej przyciągały wzrok. Dziś Bartek dzieli się swoim życiem na Tik Toku, gdzie jego misją jest dawanie odwagi osobom z niepełnosprawnościami.

Głosem społeczności LGBTQIA+ stał się Kacper Potępski, transpłciowy aktywista działający w mediach społecznościowych oraz lokalnie. Wziął udział w organizacji zbiórki na bindery dla osób transpłciowych oraz był jedną z twarzy akcji Kampanii Przeciw Homofobii #JestemPrzeciwkoTransfobii.

Twórczyni portretów – Justyna Grodecka – studiowała na Akademii Sztuk Pięknych w Monachium i Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie i jest laureatką kilku prestiżowych stypendiów. W swojej sztuce porusza tematy autobiograficzne i nawiązuje do nurtujących problemów społecznych, odnosi się do – jak mawia – „prawdziwego trójpodziału władzy jakimi są resentyment, patriarchat i zabobonność".

– Nasza nowa kampania jest celebracją wartości, które stanowią fundament marki Zalando, a szczególnie różnorodności i inkluzywności. Historie prawdziwych ludzi i wartości, które wyznają to dla nas ogromna inspiracja. Pozwala nam to pielęgnować więź z naszymi polskimi klientami z pokolenia Z i lepiej ich zrozumieć – mówi Dawid Pożoga, regional lead PL/CZ w Zalando. 

Kampania „Obraz Pokolenia Z” powstała we współpracy z agencją 180heartbeats + JUNG v. MATT i będzie publikowana w mediach społecznościowych Zalando, na profilach bohaterów kampanii, kanałach OOH i online, a także wspierana przez działania PR. Za Influencer Marketing odpowiada agencja Icon Agency oraz Agencja Lettly, za produkcję materiałów wideo dom produkcyjny F25, autorką zdjęć do kampanii jest Ola Walków, za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mindshare.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij