Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

May the Forest be with You: Województwo podlaskie promuje się hasłami z „Gwiezdnych Wojen”

May the Forest be with You: Województwo podlaskie promuje się hasłami z „Gwiezdnych Wojen”
4 maja br. obchodziliśmy Międzynarodowy Dzień Gwiezdnych Wojen. Z tej okazji województwo podlaskie opublikowało na swoim facebookowym profilu grafiki nawiązujące do tej popularnej serii filmów, które jednocześnie promowały region Polski.
O autorze
1 min czytania 2021-05-06

Województwo podlaskie już od jakiegoś czasu promuje się w niekonwencjonalny sposób. W ubiegłym roku Podlasie zainicjowało ciekawą, social mediową kampanię, w której odkrywało niezwykłość rzeczy zwykłych. Popularna jest także inna akcja regionu – prowadzona pod hasłem „Podlaskie. Zasil się naturą” – która podbiła serca internautów pięknymi zdjęciami przyrody, zachęcającymi do zwolnienia tempa życia i wyciszenia się poza miejską dżunglą.

Teraz Podlasie postawiło na nieco inną formę promocji regionu – z okazji tegorocznego Międzynarodowego Dnia Gwiezdnych Wojen, który obchodziliśmy 4 maja br., województwo podlaskie opublikowało na swoim facebookowym profilu grafiki nawiązujące do tej popularnej serii filmów. Jednocześnie, hasła takie jak m.in. „May the Forest be with You”, „Hen Solo”, czy też „Przebudzenie nocy”, zestawione z krajobrazami Podlasia, promowały ten region Polski.

Za komunikację i kampanię odpowiada White Bits.

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Organizacja Visit Netherlands zaprezentowała nowy spot promujący Holandię. Cała narracja reklamy oparta jest o jeden z atrybutów tego kraju – czyli barwne kwiaty.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Organizacja Tourism New Zealand ruszyła niedawno z nową, nietypową kampanią, w ramach której zachęca internautów z całego świata do wirtualnego zwiedzania kraju za pomocą przygodowej gry.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS3

Trzy popularne aktorki – Gwyneth Paltrow, Kate Hudson i Zoe Saldana – wystąpiły w najnowszej kampanii organizacji turystycznej Dubai Tourism. Spot, przypominający krótkometrażowy hollywoodzki film, promuje największe miasto Zjednoczonych Emiratów Arabskich.