„This film won’t show what Dutch flowers are really like” – brzmi tytuł nowej kampanii promującej Holandię, zainicjowanej przez organizację Visit Netherlands. W spocie stworzonym w jej ramach widzimy przepiękne ujęcia, pełne barwnych tulipanów i innych kwiatów, które nierozłącznie kojarzą się z tym europejskim krajem.
Głównym przesłaniem reklamy jest to, że choć przybliża nam ona główne atrakcje Holandii, to tak naprawdę, aby je docenić i odkryć, trzeba fizycznie odwiedzić ten kraj – zdalnie nie da się tego zrobić ;).
Zobacz również
PS
„Wieczór na mieście, czy wieczór na pomoście?”. Województwo podlaskie ruszyło z nową kampanią, w której odkrywa niezwykłość rzeczy zwykłych i przypomina, że upragnione „nieznane” często jest bliżej niż myśleliśmy.
Organizacja Tourism New Zealand ruszyła niedawno z nową, nietypową kampanią, w ramach której zachęca internautów z całego świata do wirtualnego zwiedzania kraju za pomocą przygodowej gry.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS3
Trzy popularne aktorki – Gwyneth Paltrow, Kate Hudson i Zoe Saldana – wystąpiły w najnowszej kampanii organizacji turystycznej Dubai Tourism. Spot, przypominający krótkometrażowy hollywoodzki film, promuje największe miasto Zjednoczonych Emiratów Arabskich.