Tefal kontynuuje działania „Dbanie mamy najlepsze” oraz rozpoczyna akcję „Dbamy o wszystkie dzieci”

Marka Tefal kontynuuje kampanię „Dbanie mamy najlepsze”, zapoczątkowaną w ubiegłym roku i kierowaną do rodziców noworodków oraz małych dzieci. Równolegle rozpoczyna akcję CSR „Dbamy o wszystkie dzieci”.
O autorze
1 min czytania 2021-05-06

Na fali ubiegłorocznego sukcesu kampanii, już po raz drugi, w ramach promocji „Dbanie mamy najlepsze” po zakupie generatora pary marki Tefal, objętego promocją, konsumenci mogą otrzymać wyjątkowy prezent. Wystarczy zachować paragon, zarejestrować go na stronie promocji, korzystając z formularza zgłoszeniowego i czekać na kuriera. Odbierze on nieużywane już ubranka dziecka, z których zostanie uszyty patchworkowy kocyk. Miła pamiątka będzie przypomniała o pięknych chwilach i radościach pierwszych dni, miesięcy oraz lat życia dziecka. Akcja przebiega w duchu zero waste – z troską o niewyrzucanie niepotrzebnych ubranek, a tworzenie z nich pamiątki na lata. Generatory pary biorące udział w promocji mają wydaną przez Instytut Matki i Dziecka pozytywną opinię Op-5268/2020.

– Hasło kampanii „Dbanie mamy najlepsze” można rozumieć na dwa sposoby: mamy dbają o swoje maluszki z najwyższą troską, ich troska jest najlepszą rzeczą, jaką mogą ofiarować swoim pociechom. Można rozumieć je także inaczej: generatory pary Tefal pomagają rodzicom dbać o zdrowie ich pociech. Aby nie być gołosłownymi, poddaliśmy nasze generatory pary wnikliwym testom, w wyniku których produkty te otrzymały pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka – mówi Katarzyna Michalska, product manager LC & PC, Groupe Seb (Tefal).

Działania potrwają do końca sierpnia br.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj