TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

GREEN B: zrównoważony rozwój według Benettona

Teraz jeden projekt i wspólny symbol opisuje wszystkie inicjatywy United Colors of Benetton i Sisley na rzecz „bardziej zielonego” i bardziej odpowiedzialnego świata .
O autorze
1 min czytania 2021-05-06

Z okazji Światowego Dnia Ziemi Benetton Group uruchamia projekt GREEN B, który łączy wszystkie inicjatywy firmy w zakresie zrównoważonego rozwoju. Od pomysłu i wytworzenia produktu po łańcuch dostaw, od efektywności energetycznej po dbałość o potrzeby społeczności – ta wszechstronna wizja formalizuje zaangażowanie na rzecz środowiska i ludzi, co stanowi jedną ze stałych wartości firmy.

Odpowiedzialność społeczna jest nieodłącznym elementem Benetton Group i zawsze wyrażana jest poprzez sposób „prowadzenia działalności”, który oparty jest na zasadach poszanowania środowiska i ludzi – na wszystkich poziomach – oraz w kampaniach komunikacyjnych w obronie praw człowieka.

W nadchodzących latach Benetton Group będzie dystrybuować bardziej zrównoważone produkty, tworzyć łańcuch dostaw, który będzie coraz bardziej przyjazny dla środowiska i praw pracowników oraz zwiększać wydajność swojej siedziby i sklepów w zakresie zużycia energii i gospodarowania odpadami – zgodnie z przykładem zrównoważonego sklepu we Florencji otwartego na początku marca 2021.

Od dziś wszystkie te inicjatywy mają flagę i symbol. GREEN B reprezentuje zrównoważoną tożsamość Benetton Group i jej pracowników.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– GREEN B jednoczy różne dusze Benettona. Zielony to kolor logo, które sprawiło, że marka popularna jest na całym świecie. B to inicjał nazwiska założycieli marki i również odnosi się do czasownika „być” – ponieważ bycie zrównoważonym jest częścią naszej istoty – podobnie jak pszczoła (ang. bee) – mały, pracowity i społeczny owad, bez którego cały ekosystem znalazłby się w kryzysie. Od dzisiaj GREEN B jest ambasadorem zielonej duszy Benettona, symbolem wszystkiego, co rozumiemy jako zrównoważone – wyjaśnia Massimo Renon, CEO Benetton Group.

Pszczoła to logo projektu. Graficzna reinterpretacja kultowego logo – ściegu Benettona symbolizuje wkład każdej osoby w organicznie rozwijającym się ulu, czyli odzwierciedlenie zaangażowania firmy i jej pracowników w zrównoważony rozwój.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Projekt GREEN B będzie wykorzystywany we wszystkich miejscach styczności Benetton Group z konsumentem. Klienci znajdą ten symbol w sklepach, na platformach cyfrowych i na metkach odzieży, które odzwierciedlają wartości zawarte w projekcie. Projekt GREEN B zawarty będzie również w Raporcie Zintegrowanym – publikacji, w której spółka ilustruje, w jaki sposób strategia, zarządzanie i wyniki pozwalają na tworzenie wartości w krótkim, średnim i długim okresie, z poszanowaniem środowiska i ludzi.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się