Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Grupa Polsat-Interia po raz pierwszy w historii przekracza 2 mld odsłon miesięcznie

Grupa Polsat-Interia w kwietniu br. osiągnęła ponad 2 mld odsłon (PV). Rekordowy wynik został wygenerowany przez prawie 21 mln użytkowników (RU), którzy odwiedzili w tym czasie jej serwisy.
O autorze
1 min czytania 2021-05-06

Według badania Mediapanel w kwietniu 2021 r. strony i aplikacje całej Grupy Polsat-Interia, z uwzględnieniem odsłon audio i wideo, przyciągnęły ponad 20,8 mln realnych użytkowników. Rekordowy wynik jest konsekwencją najwyższej dynamiki wzrostu Grupy (+1,58%) w ubiegłym miesiącu spośród największych w Polsce grup portalowych. Jednocześnie w ciągu ostatniego miesiąca liczba odsłon wygenerowanych przez użytkowników, z uwzględnieniem odsłon audio i wideo, pierwszy raz w historii portalu przekroczyła 2 mld i wyniosła dokładnie 2 148 535 660.

Grupa Polsat-Interia urosła od października 2020 r. do kwietnia 2021 r. o 5% (+1 075 680 RU). Od początku badania Mediapanel (październik 2020) różnica między Grupą Polsat-Interia a portalowym liderem zmniejszyła się o blisko 50% z 2 mln do 1,08 mln RU. Zauważalny jest stały trend. Od 5 miesięcy Grupa nieprzerwanie skraca dystans do lidera rynku internetowego.