TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Polzak Marketing 2021 w trzech odsłonach: eventy, digital, produkcja wideo

O autorze
1 min czytania 2021-05-06

Tytuł tegorocznej edycji konferencji to „Czego uczy nas pandemia. Marketing rozwiązań w eventach, digitalu oraz produkcji TV/Video.” Zaplanowane zostały trzy wydarzenia online – każde poświęcone innej tematyce. Wstęp na Polzak Marketig 2021 będzie bezpłatny, w formule online. Obowiązuje rejestracja na tej stronie.

Celem Polzak Marketing 2021 jest poszerzanie wiedzy oraz kompetencji z zakresu zakupu usług marketingowych, a także wymiana doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy środowiskami: marketingu, zakupów (procurementu), agencji komunikacji marketingowej oraz mediów i wydawców.

5. Edycja wydarzenia podzielona została na 3 bloki tematyczne:

Blok: Eventy „Marketing rozwiązań w eventach – wyzwania podczas organizacji eventu w digitalu”. Moderatorem spotkania będzie Magdalena Kondas, redaktor naczelna MeetingPlanner.pl. Wydarzenie odbędzie się 20 maja, o godz. 15:00 – 16:30.

Agenda:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wyzwanie 1: Attention. Uwaga odbiorcy najtrudniejszym zadaniem.
Prelegenci:

  • Krzysztof Kiełmiński, Dyrektor Biura Komunikacji – PKP Energetyka
  • Jakub Ćwikliński, Wiceprezes Zarządu, Event Director – El Padre

Wyzwanie 2: New normal. Co po pandemii?
Prelegenci:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • Ewa Krupa, Dyrektor Kultury i Rozwoju – Orange Polska
  • Artur Ucher, Prezes Zarządu – Imagine Nation
  • Dawid Bednarski, Creative Director – Imagine Nation

Wyzwanie 3: Frekwencja, wiedza, zasięgi. Czym warto wygrać z realem.
Prelegenci:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  • Anna Dubaj, Marketing Manager Poland EBG Solution&MKT Dept. – Huawei Polska
  • Łukasz Klimczak, COO – Bespoke
  • Konrad Jan Wielgórski, CEO – Bespoke

Wyzwanie 4: Wspólne przeżywanie w digitalu. Cyfrowa rzeczywistość, realne emocje.
Prelegenci:

  • Magdalena Heinrich, Procurement Manager – AstraZeneca Pharma Poland
  • Monika Kiełtyka – Michna, Head of Global Procurement Services – AstraZeneca
  • Beata Krajewska – Forysiak, Koordynator wydarzenia ze strony Astra Zeneca, Global Procurement Services
  • Mariusz Nowak, CEO – Ministry of Creativity

Wyzwanie 5: Wsparcie marki i sprzedaży. Czy digital dowozi?
Prelegenci:

  • Marcin Sienkowski, Head of Marketing – OLX.pl
  • Marta Wojakowska, Creative Event Planner – Live Age
  • Ewelina Zimny, Event Manager – Live Age
  • Dominik Górka, co-CEO i Dyrektor Kreatywny – Live Age

Wyzwanie 6: Dobry zakup. Co naprawdę kupujemy?
Prelegenci:

  • Marcin Franczak, Główny Specjalista ds. Projektów Eventowych – Grupa PZU
  • Rafał Żółtonos, Department Manager/Parts & Accessories – KIA
  • Anna Ufnal, Event Production Director, Plej

Wydarzenie zamknie komentarz ekspercki przedstawicieli procurementu i marketingu do tematu pt. „Projekt komunikacyjny. Wykorzystać potencjał digitalu”.

Blok: Digital, odbędzie się 10 czerwca (szczegóły wkrótce).

Blok: Produkcja TV/VIDEO, będzie miał miejsce 23 czerwca, (szczegóły wkrótce).

Rejestracja na wydarzenia dostępna jest na tej stronie.

Organizatorzy Polzak Marketing 2021:

  • Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
  • PSML – Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów

Współorganizatorzy:

  • Klub Agencji Eventowych SAR,
  • Klub Producentów Reklamowych,
  • Klub Ad Tech SAR

Partnerzy:

  • Boostmeet,
  • El Padre,
  • Live Age,
  • Lively,
  • Media Services,
  • Ministry of Creativity,
  • Meeting Application,
  • transmisjelive – produkcja tv i streaming

Patroni medialni:

  • NowyMarketing.pl
  • Magazyn PRESS
  • Marketer+
  • THINK MICE
  • Meeting Planner
  • TUgether – Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń