Multipłatności w e-sklepach empik.com i smyk.com

Innowacyjne na polskim rynku formy płatności zostają wprowadzone w sklepach internetowych empik.com i smyk.com. W ramach jednej transakcji można podzielić płatność na kilka różnych sposobów.
O autorze
1 min czytania 2012-08-21

Dzięki multipłatnościom znikają problemy wynikające z braku wystarczających środków finansowych na zakup wymarzonego produktu. – Przykładowo, jeśli wymarzona książka czy zabawka kosztuje 50 zł, to kwotę 30 zł można zapłacić Ekartą, a pozostałe 20 zł przelewem lub też 30 zł Ekartą i 20 zł kartą kredytową. Konfiguracje dotyczące sposobów płatności są dowolne – mówi Dorota Bachman, Dyrektor Marketingu i Rozwoju Biznes, E-commerce Services Sp. z o.o. – Możliwe jest także łączenie środków z kilku Ekart. Informacje o dostępnych środkach pieniężnych są dostępne w zakładce „moje środki”. Możliwość płacenia w ramach jednej transakcji różnymi sposobami jest unikalna w polskim e-commerce.

Multipłatności to także multisklepowość: część środków z tej samej karty można wydać w sklepie internetowym empik.com, pozostałą w smyk.com. Co równie istotne, przez cały okres ważności karty można dowolnie dysponować środkami – także tymi, które pozostają na karcie po dokonaniu zakupów na kwotę mniejszą niż jej nominał.

Ekarta to elektroniczny bon podarunkowy, którym można płacić w sklepach internetowych empik.com i smyk.com. Jest to rozwiązanie korzystne nie tylko ze względu na funkcjonalność i komfort użytkowania. Ekarta ma postać kodu alfanumerycznego, który może być przesłany drogą elektroniczną lub nadrukowany na dowolnie wybrany nośnik. – Kody mogą być dystrybuowane w formie bonów upominkowych, estetycznych i wygodnych kart, na opakowaniach produktów, w mailingach i smsach. Stawiając na uniwersalność, pozostawiamy Klientom swobodę przy wyborze sposobu ich dystrybucji – mówi Dorota Bachman – Kładziemy nacisk na korzyści dla Klientów biznesowych, oferując atrakcyjne rabaty przy zamówieniach hurtowych.

Ekarta jest idealnym upominkiem dla pracowników czy też kontrahentów, których zainteresowania i potrzeby są zróżnicowane. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj