Mama Bear: W nowej kampanii IKEA niedźwiedź polarny przypomina o proekologicznych nawykach

Zmienimy Świat

dołącz do akcji

Mama Bear: W nowej kampanii IKEA niedźwiedź polarny przypomina o proekologicznych nawykach

IKEA wystartowała ze swoją nową kampanią pod hasłem „Mama Bear”, której bohaterem jest niedźwiedź polarny. Zwierzę przypomina o eko nawykach pewnej rodzinie, która nie do końca żyje ekologicznie.

Bohaterami nowej kampanii IKEA są ojciec z synem oraz… miś polarny. Zwierzę towarzyszy im w codziennych czynnościach i pilnuje, by swoje niektóre nawyki zmienili na bardziej przyjazne środowisku.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Tyczy się to w sytuacji, w której ojciec wybiera się do pracy samochodem – wówczas niedźwiedź polarny pokazuje mu „zdrowszą” alternatywę, czyli rower. Z kolei w momencie, gdy syn myje zęby i nie pamięta o zakręceniu kranu, miś mu o tym życzliwie przypomina. 

Pod koniec spotu pojawia się zaś hasło „Tak postąpiłaby natura, gdyby była na Twoim miejscu”.  

Za realizację odpowiada agencja Ogilvy.

PS

To kolejna akcja sieci IKEA z myślą o naszym środowisku – tym razem marka stworzyła serię instrukcji do demontażu swoich mebli, aby przedłużyć ich żywotność

PS2

W swojej ubiegłorocznej kampanii świątecznej IKEA zwracała uwagę na problem marnowania jedzenia, zwłaszcza w okresie bożonarodzeniowym. Jednocześnie, za pomocą humorystycznego spotu, sieć zachęcała do podejmowania bardziej świadomych wyborów podczas Świąt.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij