Pierwszy AliExpress Cup cieszył się dużym zainteresowaniem, generując kilka milionów wyświetleń

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Pierwszy AliExpress Cup cieszył się dużym zainteresowaniem, generując kilka milionów wyświetleń

W kwietniu zakończył się pierwszy w historii turniej esportowy zorganizowany przez AliExpress z okazji 11. urodzin platformy. W zmaganiach Counter-Strike: Global Offensive wzięło udział 640 polskich zawodników, a wszystkie transmisje odnotowały łącznie ponad 400 tysięcy odsłon. Wszystkie treści związane z turniejem odnotowały kilka milionów wyświetleń. Projekt zrealizowała agencja GetHero we współpracy z GryOnline.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W dniach od 12 marca do 2 kwietnia 2021 roku odbył się AliExpress Cup. Był to pierwszy w historii tej platformy turniej esportowy zorganizowany z okazji 11. urodzin. W rozgrywkach CS:GO wzięło udział 640 zawodników, zrzeszonych w 128 zespołach. Był to limit uczestników, który osiągnięto już kilka godzin po rozpoczęciu oficjalnej rejestracji na turniej. W ramach zawodów uczestnicy rywalizowali także z drużynami, na których czele stanęli popularni youtuberzy – Katarzyna „Fusialka” Bożek oraz Mateusz „MiniMajk” Krzyżanowski. Wspomniani członkowie Ekipy promowali wydarzenie na platformie YouTube oraz swoich profilach na Instagramie.

Rozgrywki AliExpress Cup można było śledzić na kanale friendlyfirepl na Twitch’u, a także bezpośrednio na stronie Live.aliexpress.com. Wszystkie transmisje odnotowały łącznie ponad 400 tysięcy odsłon. Działania promocyjne obejmowały nie tylko publikacje twórców internetowych w mediach społecznościowych, ale także kampanię display, artykuły w mediach oraz inne aktywności. Wszystkie treści związane z turniejem odnotowały kilka milionów odsłon. Za dobór influencerów, opracowanie strategii, organizację oraz koordynację projektu odpowiedzialna była agencja influencer marketingowa GetHero. Wsparciem merytorycznym i obsługą techniczną turnieju turnieju zajęły się natomiast GryOnline.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij