Nowy koncept Guess Acitivewear rozwija się w Polsce

Międzynarodowa marka lifestyle'owa GUESS kontynuuje rozwój swojej kolekcji Activewear, otwierając POP-upy w centrach handlowych w całej Polsce. Otwarcia zaplanowane na maj 2021 r. są częścią inwestycji GUESS mającej na celu promowanie tej kolekcji w ramach samodzielnego konceptu sklepu.
O autorze
1 min czytania 2021-05-10

Asortyment kolekcji, który składa się z 60% produktów Athleisure i 40% Activewear, koncentruje się na wykorzystaniu zrównoważonych i zaawansowanych technologicznie materiałów.

Produkty Athleisure: odzież, dodatki i obuwie są wykonane przede wszystkim ze Scuba Lenzing, jak również z materiałów organicznych oraz z recyklingu. Wszystkie wyprodukowano przy użyciu procesu oszczędzania wody i niższej emisji, niż przy produkcji standardowych włókien wiskozowych. Dodatkowo kod QR na metce ułatwia konsumentom zdobycie informacji na temat zrównoważonych procesów produkcyjnych marki.

Przy produktach Activewear dedykowanych do uprawiania sportu, GUESS skupia się na zaawansowanych technologicznie, antybakteryjnych materiałach wykonanych z połączonych mikrowłókien i SUPPLEX®, ultra-lekkiej tkaniny z UCV o wysokiej wydajności z ochroną przed wiatrem, idealnej na trudne warunki pogodowe.

Sklepy typu POP-up o powierzchni od 90 do 150m2 powstają w kilku największych centrach handlowych w Polsce, takich jak Gdynia Riviera, Poznań Posnania, Toruń Copernicus, Łódź Manufaktura oraz w kolejnych miesiącach w krakowskiej Bonarce i warszawskiej Promenadzie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Activewear to nie tylko odzież sportowa, to autentyczny wyraz stylu. Klienci coraz częściej szukają komfortu i wysokiej jakości materiałów więc jesteśmy bardzo podekscytowani, aby zobaczyć czy spodoba im się ta nowa linia. Zarówno obecny kryzys, jak i popularność produktu w innych europejskich miastach skłoniły nas do zweryfikowania naszej strategii marketingowej, a uruchomienie tymczasowych sklepów GUESS w niektórych z najważniejszych polskich centrów handlowych jest idealnym sposobem aby zobaczyć, czy kolekcja sprawdzi się jako samodzielny asortyment – mówi dyrektor kreatywny GUESS, Paul Marciano.

Słuchaj podcastu NowyMarketing