Truskawki ze śmietaną? To zdrowe i pożywne połączenie lubi prawie każdy. Gdy marka Nestlé postanowiła dodać do niego płatki kukurydziane, zadaniem agencji HiBrands było przygotowanie identyfikacji graficznej oddającej obietnicę pysznego, letniego śniadania.
– Nestlé to najbardziej rozpoznawalna na polskim rynku marka płatków śniadaniowych. Dlatego design wersji limitowanej musiał połączyć dobrze znane elementy świata marki z czytelną symboliką nowego smaku. Sięgnęliśmy więc po kolor, który podkreśla wyjątkowość smaku i połączyliśmy go z ilustracjami tworząc świeży, prosty i domowy charakter nowego produktu. Reszta zadania była już prosta i przyjemna, niczym zjedzenie truskawek ze śmietaną – komentuje Paweł Frej, general creative director w HiBrands.
Zobacz również
Płatki Nestlé CORN FLAKES smak truskawkowy & śmietankowy można znaleźć już na sklepowych półkach.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]