HiBrands dla limitowanej wersji płatków Nestlé

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
HiBrands dla limitowanej wersji płatków Nestlé

Truskawki ze śmietaną? To zdrowe i pożywne połączenie lubi prawie każdy. Gdy marka Nestlé postanowiła dodać do niego płatki kukurydziane, zadaniem agencji HiBrands było przygotowanie identyfikacji graficznej oddającej obietnicę pysznego, letniego śniadania.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Nestlé to najbardziej rozpoznawalna na polskim rynku marka płatków śniadaniowych. Dlatego design wersji limitowanej musiał połączyć dobrze znane elementy świata marki z czytelną symboliką nowego smaku. Sięgnęliśmy więc po kolor, który podkreśla wyjątkowość smaku i połączyliśmy go z ilustracjami tworząc świeży, prosty i domowy charakter nowego produktu. Reszta zadania była już prosta i przyjemna, niczym zjedzenie truskawek ze śmietaną – komentuje Paweł Frej, general creative director w HiBrands.

Płatki Nestlé CORN FLAKES smak truskawkowy & śmietankowy można znaleźć już na sklepowych półkach.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij