TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Galeria Młociny wprowadza „godziny ciszy” z myślą o osobach wrażliwych na dużą ilość bodźców

Galeria Młociny wprowadza „godziny ciszy” z myślą o osobach wrażliwych na dużą ilość bodźców
Od 11 maja br. w Galerii Młociny obowiązują tzw. „godziny ciszy”, uruchomione z myślą o osobach posiadających wysoką wrażliwość na bodźce, takie jak światło czy dźwięki. Będą obowiązywały w każdy wtorek w godzinach 15:00-18:00.
O autorze
1 min czytania 2021-05-12

Jak pokazują badania, u znaczącej części populacji duża ilość doświadczeń dźwiękowych i wizualnych powoduje tak duży dyskomfort, że nie mogą zaspokajać swoich codziennych potrzeb, do których należą m.in. zakupy. Zaburzenia integracji sensorycznej występują bardzo często u osób w spektrum autyzmu, choć nie tylko – nadwrażliwość na bodźce może dotyczyć również osób np. cierpiących na migrenę lub wysoko wrażliwych. W efekcie zbyt ostre światło, głośne dźwięki, zatłoczone pomieszczenia czy intensywne zapachy mogą dezorganizować, rozpraszać uwagę, wywołać niepokój, a nawet powodować ból. 

W związku z tym Galeria Młociny zdecydowała się wprowadzić „godziny ciszy” z myślą o osobach wrażliwych na dużą ilość bodźców. W ich ramach wszędzie tam, gdzie jest to możliwe, na terenie centrum handlowego zostanie wyłączona muzyka, wygaszone światła, a ogłoszenia głosowe zostaną ograniczone do minimum. Inicjatywa odbywać się będzie w każdy wtorek w godzinach 15:00-18:00. 

Na terenie Galerii Młociny zostaną umieszczone plakaty informacyjne na temat inicjatywy. Emitowane będą również spoty głosowe informujące o wprowadzeniu nowych zasad oraz rozpoczęciu „Godzin ciszy”.

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Sieć Lidl z myślą o komforcie osób ze spektrum autyzmu, jak i ich rodzin oraz opiekunów, wprowadziła ciche godziny we wszystkich swoich sklepach w Polsce. Inicjatywa została opracowana we współpracy z Fundacją JiM, a jej głównym celem jest ułatwienie w dokonywaniu zakupów przez klientów z ASD.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

11 lutego br. IKEA Kraków na cały dzień wyłączyła muzykę i reklamy, przyciemniła oświetlenie, udostępniła specjalną strefę wyciszenia oraz kasy z pierwszeństwem dla klientów ze spektrum autyzmu. Tak jest teraz w każdy wtorek w krakowskim markecie sieci.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS3

„Godziny ciszy” w ubiegłym roku wprowadziło już wiele sieci, takich jak np. DecathlonAuchan oraz Carrefour.