Auchan wprowadza „godziny ciszy” w sklepach w całej Polsce

Auchan wprowadza „godziny ciszy” w sklepach w całej Polsce
Najpierw akcję zainicjował częstochowski market Auchan, później w ślad poszły sklepy w Gdańsku, Włocławku i Rzeszowie – już wkrótce w hipermarketach marki w całej Polsce wprowadzone zostaną tzw. „godziny ciszy”.
O autorze
1 min czytania 2019-06-03

„Godziny ciszy” to specjalnie wyznaczony czas na zakupy dla osób ze spektrum autyzmu. W tym danym momencie na terenie sklepu przyciemnione zostają światła, wyłączone są wszelkie komunikaty, muzyka oraz telewizory. Dodatkowo, otwarta zostaje również dodatkowa uprzywilejowana kasa dla klientów.

Akcję „godziny ciszy” początkowo zainicjował częstochowski market Auchan wraz z organizacją „Daj mi czas”. Następnie inicjatywę wprowadziły sklepy marki w Rzeszowie, Włocławku, Gdańsku, Radomiu oraz Wrocławiu. Ostatecznie, „godziny ciszy” będą obowiązywały w hipermarketach brandu w całej Polsce. Kiedy dokładnie? Na tę chwilę wiadomo tylko, że każdy sklep w swoim rytmie wdraża inicjatywę.

PS

2 kwietnia, symbolicznie w Światowy Dzień Świadomości Autyzmu, Galeria Katowicka wprowadziła tzw. „ciche godziny”. Po raz pierwszy muzyka i reklamy na pasażach handlowych zostały wyłączone w godzinach 9:00-11:00. To kolejne udogodnienia dla osób ze spektrum autyzmu, przygotowane w obiekcie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS2

W listopadzie 2018 roku Carrefour poinformował o planowanym wprowadzeniu w swoich marketach tzw. „Cichej godziny”, czyli określonej pory, podczas której ograniczone są agresywne bodźce sensoryczne, tak aby osoby z autyzmem mogły czuć się bezpieczniej w sklepie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się