Auchan jest kolejną już popularną siecią, która zdecydowała się na wprowadzenie –cichej godziny”. W listopadzie 2018 roku pojawiły się informacje o tym, że Carrefour przymierza się do ustanowienia w swoich marketach określonej pory, podczas której ograniczone byłyby agresywne bodźce sensoryczne, by osoby z autyzmem lub zaburzeniami pokrewnymi mogły czuć się bezpieczniej robiąc zakupy.
Marka Auchan na swoim LinkedInie poinformowała o wprowadzeniu –cichych godzin” do swojego jednego marketu w Częstochowie. W każdy wtorek, w godzinach 15:00-17:00 w sklepie zostanie przyciemnione oświetlenie, wyłączone będą wszystkie telewizory, muzyka i wszelkie komunikaty. Wydzielona zostanie również dodatkowa kasa uprzywilejowana.
Zobacz również
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
#PrzeglądTygodnia [18.10-24.10.24]: „eksperyment” OFF Radia Kraków, studenci przeciw SHEIN, papierzak szkaradny w kampanii Lasów Państwowych
-
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
PS
2 kwietnia, symbolicznie w Światowy Dzień Świadomości Autyzmu, Galeria Katowicka wprowadziła tzw. „ciche godziny”. Po raz pierwszy muzyka i reklamy na pasażach handlowych zostały wyłączone w godzinach 9:00-11:00. To kolejne udogodnienia dla osób ze spektrum autyzmu, przygotowane w obiekcie.
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Słuchaj podcastu NowyMarketing