„Ciche godziny” docelowo obowiązywać będą w każdą sobotę, w godzinach 9:00-11:00. – w tym czasie w tzw. częściach wspólnych nie będzie słychać reklam i muzyki. Dodatkowo, prawie 60 najemców Galerii Katowickiej zadeklarowało, że na życzenie klienta ściszy muzykę lub przygasi światło w swoim lokalu. Lokale te zostały dziś oznakowane specjalnymi naklejkami.
Warto przypomnieć również, że w Galerii Katowickiej od jesieni 2018 roku funkcjonuje Pokój Wyciszenia przeznaczony dla osób z obniżoną sprawnością funkcjonowania społecznego, wynikającą ze spektrum autyzmu. To pierwszy tego typu punkt, uruchomiony w polskim centrum handlowym. Przygotowano go zgodnie z wytycznymi i standardami lokalnej organizacji, na co dzień zajmującej się tematyką autyzmu. To nie koniec udogodnień, jakie Galeria planuje wprowadzić w swoim obiekcie.
Zobacz również
PS
Carrefour rozważa wprowadzenie w swoich marketach tzw. „Cichą godzinę”, czyli określoną porę, podczas której ograniczone zostaną agresywne bodźce sensoryczne, tak aby osoby z autyzmem mogły czuć się bezpieczniej w sklepie.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing