TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Galeria Katowicka wprowadza „ciche godziny”

Galeria Katowicka wprowadza „ciche godziny”
2 kwietnia, symbolicznie w Światowy Dzień Świadomości Autyzmu, Galeria Katowicka wprowadziła tzw. „ciche godziny”. Po raz pierwszy muzyka i reklamy na pasażach handlowych zostały wyłączone w godzinach 9:00-11:00. To kolejne udogodnienia dla osób ze spektrum autyzmu, przygotowane w obiekcie.
O autorze
1 min czytania 2019-04-03

„Ciche godziny” docelowo obowiązywać będą w każdą sobotę, w godzinach 9:00-11:00. – w tym czasie w tzw. częściach wspólnych nie będzie słychać reklam i muzyki. Dodatkowo, prawie 60 najemców Galerii Katowickiej zadeklarowało, że na życzenie klienta ściszy muzykę lub przygasi światło w swoim lokalu. Lokale te zostały dziś oznakowane specjalnymi naklejkami.

Warto przypomnieć również, że w Galerii Katowickiej od jesieni 2018 roku funkcjonuje Pokój Wyciszenia przeznaczony dla osób z obniżoną sprawnością funkcjonowania społecznego, wynikającą ze spektrum autyzmu. To pierwszy tego typu punkt, uruchomiony w polskim centrum handlowym. Przygotowano go zgodnie z wytycznymi i standardami lokalnej organizacji, na co dzień zajmującej się tematyką autyzmu. To nie koniec udogodnień, jakie Galeria planuje wprowadzić w swoim obiekcie.

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Carrefour rozważa wprowadzenie w swoich marketach tzw. „Cichą godzinę”, czyli określoną porę, podczas której ograniczone zostaną agresywne bodźce sensoryczne, tak aby osoby z autyzmem mogły czuć się bezpieczniej w sklepie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing