Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Chcesz wygrać bilet na „IAB HowTo: Nowe horyzonty w influencer marketingu”? Sprawdź agendę, zapisz się do newslettera NM i weź udział w konkursie.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Galeria Katowicka wprowadza „ciche godziny”

Galeria Katowicka wprowadza „ciche godziny”
2 kwietnia, symbolicznie w Światowy Dzień Świadomości Autyzmu, Galeria Katowicka wprowadziła tzw. „ciche godziny”. Po raz pierwszy muzyka i reklamy na pasażach handlowych zostały wyłączone w godzinach 9:00-11:00. To kolejne udogodnienia dla osób ze spektrum autyzmu, przygotowane w obiekcie.
O autorze
1 min czytania 2019-04-03

„Ciche godziny” docelowo obowiązywać będą w każdą sobotę, w godzinach 9:00-11:00. – w tym czasie w tzw. częściach wspólnych nie będzie słychać reklam i muzyki. Dodatkowo, prawie 60 najemców Galerii Katowickiej zadeklarowało, że na życzenie klienta ściszy muzykę lub przygasi światło w swoim lokalu. Lokale te zostały dziś oznakowane specjalnymi naklejkami.

Warto przypomnieć również, że w Galerii Katowickiej od jesieni 2018 roku funkcjonuje Pokój Wyciszenia przeznaczony dla osób z obniżoną sprawnością funkcjonowania społecznego, wynikającą ze spektrum autyzmu. To pierwszy tego typu punkt, uruchomiony w polskim centrum handlowym. Przygotowano go zgodnie z wytycznymi i standardami lokalnej organizacji, na co dzień zajmującej się tematyką autyzmu. To nie koniec udogodnień, jakie Galeria planuje wprowadzić w swoim obiekcie.

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Carrefour rozważa wprowadzenie w swoich marketach tzw. „Cichą godzinę”, czyli określoną porę, podczas której ograniczone zostaną agresywne bodźce sensoryczne, tak aby osoby z autyzmem mogły czuć się bezpieczniej w sklepie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing