W ramach „cichych godzin”, które będą odbywały się od poniedziałku do piątku między 15:00 a 16:00, w sklepach objętych testami zostaną przygaszone światła, wyłączona zostanie muzyka oraz przestaną być nadawane komunikaty głosowe. Zwolni się także tempo obsługi klientów na linii kas.
– Komfort zakupów i dostępność naszych sklepów dla wszystkich klientów jest dla nas bardzo ważna. Dlatego zdecydowaliśmy się na wprowadzenie „cichych godzin” w wybranych sklepach. Poprzez testy w dwóch sklepach w Warszawie chcemy wypracować jak najbardziej optymalny model tej inicjatywy dla klientów z nadwrażliwością sensoryczną. Mamy nadzieję, że to rozwiązanie spotka się z pozytywnym odbiorem wszystkich naszych klientów – mówi Barbara Kowalska, dyrektor ds. jakości i zrównoważonego rozwoju Carrefour Polska.
Zobacz również
Testy akcji były prowadzone przy współpracy z dwiema warszawskimi fundacjami, specjalizującymi się w dbaniu o osoby z zaburzeniami ze spektrum autyzmu oraz z nadwrażliwością sensoryczną – Fundacją SYNAPSIS i Fundacją Kultury bez Barier – w dwóch popularnych hipermarketach Carrefour: w Galerii Północnej oraz Galerii Mokotów.
W lipcu br. w Galerii Morena zainstalowano system znaczników „TOTUPOINT”, który wspomaga orientację przestrzenną i zwiększa poziom bezpieczeństwa osób niewidomych i niedowidzących. Owe działanie jest realizowane przez firmę Carrefour, która jest właścicielem galerii w Gdańsku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Z myślą o ograniczeniu zużycia plastiku i promowaniu przyjaznych środowisku nawyków zakupowych, Carrefour wprowadza dla swoich klientów możliwość zakupów produktów na wagę do ich własnych wielorazowych opakowań we wszystkich swoich sklepach w Polsce.
PS3
Wraz z początkiem sierpnia br. Carrefour otworzył na dachu swojego wrocławskiego supermarketu hotele dla pszczół – mają one na celu ochronę owych owadów żyjących w środowisku miejskim.