TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„A ja kocham Moją Mamę” – Joanna Krupa i jej Mama Jolanta w nowej kampanii Douglas

„A ja kocham Moją Mamę” – mówi Joanna Krupa w najnowszym spocie telewizyjnym Douglas, lidera rynku perfumerii. Szefem artystycznym kampanii przygotowanej z okazji Dnia Mamy został Marcin Tyszka.
O autorze
1 min czytania 2021-05-12

Maj tego roku jest wyjątkowy dla nas wszystkich. Po wielu miesiącach życia w lockdownie, w warunkach pandemii oraz niepokoju o zdrowie najbliższych pragniemy coraz bardziej wyjść z domów, tęsknimy do wolności, natury, bliskości – przestrzeni, w której możemy się poczuć bezpiecznie. Tę upragnioną rzeczywistość wykreowała marka Douglas czyniąc wiosnę i błękitne niebo główną scenerią kampanii.

Joanna Krupa, która sama niespełna 2 lata temu została mamą, wystąpiła w niej w duecie ze swoją Mamą – Jolantą. Widzowie zobaczą relację opartą na czułości, miłości, bliskości, wsparciu i wspólnych radościach. Naturalnym zwieńczeniem spotu TV są słowa Joanny „A ja kocham Moją Mamę”.

– Douglas od wielu lat towarzyszy kobietom w szczególnych momentach ich życia, a Dzień Mamy to jedno z najważniejszych i wymagających świąt w kalendarzu marki. Dużym wyzwaniem jest przygotowanie strategii komunikacji, która pozwoli efektywnie dotrzeć do kilku różnych grup docelowych, nie powodując jednocześnie chaosu komunikacyjnego. Tym razem, pokażemy dzień z życia dwóch przyjaciółek – Mamy i jej córki – w magicznej przestrzeni, która stanowić ma oderwanie od tego czego doświadczyliśmy w ostatnich miesiącach. Jednocześnie, relacja która łączy Joasię i jej mamę Jolantę, pozwoliła nam na poprowadzenie wielowątkowej komunikacji w sposób, z którym identyfikować się mogą nasze klientki: kobiety i dziewczyny, które wybierają Douglas i na co dzień obdarzają naszą markę zaufaniem – mówi Ewa Sadowska, marketing manager, Douglas Polska.

Uzupełnieniem głównego spotu kampanii jest seria filmów przedstawiających krótkie rozmowy bohaterek kampanii o tym, co jest ważne w macierzyństwie, przyjaźni i w ich wspólnym życiu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania „A ja kocham Moją Mamę” 2021 Douglas to spot, który emitowany będzie na kanałach grupy TVN i Polsat oraz na największych platformach video (YouTube, Ipla, Player, TVP VOD), social mediach – Facebooku, Instagramie, Pintrest, TikToku i Snapchacie. W kampanii zaimplementowano także szereg innowacyjnych formatów digital, typu drive to store zapraszających do najbliższych perfumerii. Zdjęcia wykorzystane zostaną zarówno w kampanii digital, na Douglas.pl, we wnętrzach perfumerii Douglas w całej Polsce, jak i w działaniach OOH.

Za realizację koncepcji kreatywnej, reżyserię filmów oraz zdjęcia odpowiada Marcin Tyszka oraz reprezentująca go agencja Backstage PR, która wyprodukowała kampanię, postprodukacja – BadiBadi, realizacja kampanii w social mediach – VMLY&R, planowanie i zakup mediów – Wavemaker.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Oferta „Prezentów od serca” w supercenach na Dzień Mamy, obejmuje produkty marek Caudalie, Dr Irena Eris, Mokosh, Sensai, Yonelle, The Ordinary i dostępna będzie w Douglas do 31. maja.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się