Maj tego roku jest wyjątkowy dla nas wszystkich. Po wielu miesiącach życia w lockdownie, w warunkach pandemii oraz niepokoju o zdrowie najbliższych pragniemy coraz bardziej wyjść z domów, tęsknimy do wolności, natury, bliskości – przestrzeni, w której możemy się poczuć bezpiecznie. Tę upragnioną rzeczywistość wykreowała marka Douglas czyniąc wiosnę i błękitne niebo główną scenerią kampanii.
Joanna Krupa, która sama niespełna 2 lata temu została mamą, wystąpiła w niej w duecie ze swoją Mamą – Jolantą. Widzowie zobaczą relację opartą na czułości, miłości, bliskości, wsparciu i wspólnych radościach. Naturalnym zwieńczeniem spotu TV są słowa Joanny „A ja kocham Moją Mamę”.
Zobacz również
– Douglas od wielu lat towarzyszy kobietom w szczególnych momentach ich życia, a Dzień Mamy to jedno z najważniejszych i wymagających świąt w kalendarzu marki. Dużym wyzwaniem jest przygotowanie strategii komunikacji, która pozwoli efektywnie dotrzeć do kilku różnych grup docelowych, nie powodując jednocześnie chaosu komunikacyjnego. Tym razem, pokażemy dzień z życia dwóch przyjaciółek – Mamy i jej córki – w magicznej przestrzeni, która stanowić ma oderwanie od tego czego doświadczyliśmy w ostatnich miesiącach. Jednocześnie, relacja która łączy Joasię i jej mamę Jolantę, pozwoliła nam na poprowadzenie wielowątkowej komunikacji w sposób, z którym identyfikować się mogą nasze klientki: kobiety i dziewczyny, które wybierają Douglas i na co dzień obdarzają naszą markę zaufaniem – mówi Ewa Sadowska, marketing manager, Douglas Polska.
Uzupełnieniem głównego spotu kampanii jest seria filmów przedstawiających krótkie rozmowy bohaterek kampanii o tym, co jest ważne w macierzyństwie, przyjaźni i w ich wspólnym życiu.
Kampania „A ja kocham Moją Mamę” 2021 Douglas to spot, który emitowany będzie na kanałach grupy TVN i Polsat oraz na największych platformach video (YouTube, Ipla, Player, TVP VOD), social mediach – Facebooku, Instagramie, Pintrest, TikToku i Snapchacie. W kampanii zaimplementowano także szereg innowacyjnych formatów digital, typu drive to store zapraszających do najbliższych perfumerii. Zdjęcia wykorzystane zostaną zarówno w kampanii digital, na Douglas.pl, we wnętrzach perfumerii Douglas w całej Polsce, jak i w działaniach OOH.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Za realizację koncepcji kreatywnej, reżyserię filmów oraz zdjęcia odpowiada Marcin Tyszka oraz reprezentująca go agencja Backstage PR, która wyprodukowała kampanię, postprodukacja – BadiBadi, realizacja kampanii w social mediach – VMLY&R, planowanie i zakup mediów – Wavemaker.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Oferta „Prezentów od serca” w supercenach na Dzień Mamy, obejmuje produkty marek Caudalie, Dr Irena Eris, Mokosh, Sensai, Yonelle, The Ordinary i dostępna będzie w Douglas do 31. maja.