Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Plej partnerem akcji #RazemNamPoDrodze

W związku ze 150. urodzinami Continental marka przypomina o tym, jak ważne jest bezpieczeństwo na drodze i zachęca do wspólnego pomagania poszkodowanym w wypadkach drogowych – podopiecznym Fundacji Moc Pomocy. Agencja Plej wspiera w tej misji Continental.
O autorze
1 min czytania 2021-05-17

Za pomocą aplikacji Activy każdy swoją aktywność fizyczną może połączyć z Misją Continental i wziąć udział w uzbieraniu 50 000 złotych na rzecz Fundacji Moc Pomocy. Misja Continental rozpoczyna się 14 maja i potrwa 3 miesiące. W tym czasie każdy zarejestrowany w aplikacji Activy w Misji Continental kilometr przejechany na rowerze, rolkach, deskorolce, przebiegnięty, a także przespacerowany, przełoży się na środki, które trafią do Fundacji Moc Pomocy.

Jak wziąć udział w Misji Continental?

  1. Wystarczy pobrać aplikację Activy (dostępna zarówno na Android oraz iOS)
  2. Dokonać krótkiej rejestracji
  3. Wybrać rodzaj gry: OTWARTE i dołączyć do misji Continental

– Wspieramy tę akcję nie tylko jako partner biznesowy Continental, odpowiedzialny za całą kampanię, ale także CSRowo jako zespół Plej, ludzie, którzy chętnie spędzają aktywnie czas i jeśli nasza codzienna aktywność może komuś pomoc, to tym lepiej, chętnie się do tego przyłączymy. W naszej agencji pracuje bardzo wielu aktywnych fanów dwóch kółek, biegania i spacerowania. Aby wesprzeć Misję Continental ogłosiliśmy własną wewnętrzną, plejową rywalizację na rzecz wsparcia Fundacji Moc Pomocy. Planujemy też szereg dodatkowych atrakcji, m.in. wspólne nabijanie kilometrów podczas agencyjnego spaceru integracyjnego. Mamy nadzieję, że uda nam się połączyć przyjemne, czyli ruch na świeżym powietrzu, który wszyscy lubimy, z pożytecznym, czyli pomocą dla Fundacji. Zachęcamy wszystkich do włączenia się w Misję Continental i wspólnego nabijania kilometrów na cel charytatywny w aplikacji Activy – przekonuje Łukasz Gumowski, creative partner w Plej.

Więcej informacji na temat kampanii #RazemNamPoDrodze znajduje się na www.razemnampodrodze.pl.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj