Małgorzata Miaskiewicz awansuje w grupie BBDO

Małgorzata Miaskiewicz, senior art director w BBDO awansowała na stanowisko head of ecommerce design w Molecular BBDO, globalnym hubie ecommerce w międzynarodowej sieci reklamowej BBDO.
O autorze
0 min czytania 2021-05-18

Małgorzata ma na swoim koncie wiele nagród branżowych i blisko 18.letnie doświadczenia zawodowe zdobyte podczas pracy przy kampaniach reklamowych 360, identyfikacjach wizualnych, budowaniu tożsamości marek i ecommerce. Pracowała i pracuje dla wielu marek międzynarodowych firm takich jak Bayer, Pepsico, Mercedes, Mars, Shell, Decathlon, SCJ, Vogue.

Jako head of ecommerce design odpowiada za jakość prac projektowych tworzonych przez zespół designerów w Molecular BBDO.

W sumiennej i precyzyjnej procesowej pracy wykorzystuje swoje wykształcenie – jest absolwentką Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, ukończyła kierunek Zarządzanie i Marketing w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie a także studia podyplomowe z marketingu internetowego. Uwielbia podróże, narty, książki i czas spędzony z przyjaciółmi. Prywatnie miłośniczka psów, w szczególności swojej suni – wyżlicy weimarskiej.

 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj