Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Wyjątkowa kampania E.Wedel na 170-lecie marki

E.Wedel z okazji 170-lecia marki we współpracy z in-Store Media Polska zrealizowało wyjątkową kampanię w sklepach Carrefour.
O autorze
2 min czytania 2021-05-18

Wyjątkową kampanię komunikacyjną, stworzoną specjalnie na tę okazję przy pomocy mixu nowoczesnych nośników, można podziwiać przez cały maj w czterech topowych sklepach Carrefour: Parku Handlowym Arkadia i Galerii Wileńska w Warszawie, Parku Handlowym Zakopianka oraz Centrum Handlowym Borek we Wrocławiu.

Do świata pełnego słodyczy E.Wedel w sklepie wchodzimy przez bramę z ruchomymi elementami wzmocnionymi oświetleniem LED. Dalej prowadzi nas naklejka podłogowa w formie dywanu na pełną długość i szerokość alei. Całość dopełnia aż pięć sztuk diodowych hangerów podwieszonych przy suficie w alejce z produktem. Przy półce znajdują się LEDowe listwy i shelfstoppery. Dodatkowo w Parku Arkadia w Warszawie świętowanie obchodów 170-lecia tej kultowej marki Konsument rozpoczyna już przy samym wejściu. Tam przywita go totem z podświetleniem LEDowym w kształcie kultowej Zebry E. Wedel oraz naklejka podłogowa z efektem trójwymiarowym. W głównej alei sklepu znajduje się również paleta E.Wedel z hangerem LED.

„W tym roku marka E.Wedel obchodzi swoje 170 urodziny. Tak niezwykły jubileusz wymaga specjalnej oprawy oraz spektakularnej komunikacji w sklepie, która jeszcze bardziej niż zazwyczaj zachęci konsumentów do spędzenia przyjemnych chwil z marką E.Wedel” – mówi Adriana Grygas, Młodszy Kierownik Kanałów Rozwoju Sprzedaży Lotte Wedel sp. z o.o.. „Nasze niestandardowe materiały otaczają klientów w alei słodyczowej i nawigują do półki z piankami zwiększając ich widoczność. Dodatkowo w Carrefourze Arkadia wyszliśmy z nowoczesną komunikacją poza kategorię, gdzie wykorzystujemy podświetlane totemy przy wejściu do sklepu oraz nad czteropaletową ekspozycją. Chcemy, żeby wszyscy miłośnicy naszych słodkości doświadczyli przyjemności z naszą marką. W maju nie można nas przeoczyć w sklepie! Kampania w sieci Carrefour organizowana wspólnie z in-Store Media oprócz 170 urodzin wspiera również sprzedaż kultowej marki Ptasie Mleczko oraz urodzinowych pianek Ptasie Mleczko waniliowe w mocno gorzkiej czekoladzie 80%” – dodaje Grygas.

„Cieszymy się, że E. Wedel zaufał nam przy organizacji tak ważnego wydarzenia, jakim jest rocznica 170-lecia, w sklepach Carrefour znajdujących się w topowych galeriach handlowych w Polsce” – mówi Bartosz Domaradzki z in-Store Media Polska. „Ta realizacja różni się od innych, które od lat opracowujemy dla tego Klienta. Przede wszystkim w briefie znalazła się przyjemność, nawiązująca do hasła przewodniego marki. Mamy nadzieję, że zaproponowane przez nas materiały umieszczone w alei sklepowej w atrakcyjny sposób budują pozytywne emocje Konsumentów związane marką E. Wedel. Ten mix nośników podświetlanych, podwieszanych, ruchomych czy z efektem trójwymiarowym jest skutecznym narzędziem shopper marketingu, a na tej skuteczności i zauważalności nam bardzo zależało” – dodaje Domaradzki.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj