Do obowiązków Krzysztof Głowińskiego należą m.in. kontakty z mediami oraz działania promocyjne na rzecz Działu Sprzedaży Grupy RMF, obejmujące RMF FM, RMF MAXXX, RMF Classic i Radio GRA. To nowe stanowisko w firmie. Głowiński pozostaje w strukturach Działu Marketingu Grupy RMF, którym kieruje Mariusz Gołda.
Krzysztof Głowiński ściśle współpracuje z Maciejem Brzozowskim, dyrektorem public relations Grupy Bauer w Polsce, który odpowiada za komunikację korporacyjną, wewnętrzną oraz strategię PR Grupy RMF.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Krzysztof Głowiński związany jest z Grupą RMF od 2012 roku jako starszy specjalista ds. marketingu. Wcześniej był m.in. rzecznikiem prasowym Komitetu Badań Radiowych i dziennikarzem magazynu „Press” i „Presserwisu”. Pracę zawodową rozpoczął w 1998 roku w Radiu Bogoria.