Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Krzysztof Głowiński rzecznikiem prasowym Grupy RMF

Rzecznikiem prasowym Grupy RMF został Krzysztof Głowiński. Odpowiada za kontakty z mediami, komunikację zewnętrzną oraz działania z obszaru promocji spółki oraz jej rozgłośni.
O autorze
0 min czytania 2021-05-19

Do obowiązków Krzysztof Głowińskiego należą m.in. kontakty z mediami oraz działania promocyjne na rzecz Działu Sprzedaży Grupy RMF, obejmujące RMF FM, RMF MAXXX, RMF Classic i Radio GRA. To nowe stanowisko w firmie. Głowiński pozostaje w strukturach Działu Marketingu Grupy RMF, którym kieruje Mariusz Gołda.

Krzysztof Głowiński ściśle współpracuje z Maciejem Brzozowskim, dyrektorem public relations Grupy Bauer w Polsce, który odpowiada za komunikację korporacyjną, wewnętrzną oraz strategię PR Grupy RMF.

Krzysztof Głowiński związany jest z Grupą RMF od 2012 roku jako starszy specjalista ds. marketingu. Wcześniej był m.in. rzecznikiem prasowym Komitetu Badań Radiowych i dziennikarzem magazynu „Press” i „Presserwisu”. Pracę zawodową rozpoczął w 1998 roku w Radiu Bogoria.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj