Lech rozwija współpracę z Polish Hip-Hop Festival

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Lech rozwija współpracę z Polish Hip-Hop Festival

Lech Polish Hip-Hop Music Awards to przełomowy projekt dla polskiego hip-hopu. Gatunek, który od wielu lat bije rekordy popularności na polskim rynku muzycznym, w końcu doczeka się nagród z prawdziwego zdarzenia! Topowi artyści i olbrzymia dawka muzycznych doznań to efekt połączenia sił Polish Hip-Hop Festival oraz marki Lech. Wydarzenie poprzedzi szeroko zakrojona kampania marketingowa. Jej pierwsze efekty będzie można zobaczyć 19 maja.


I edycja Lech Polish Hip-Hop Music Awards odbędzie się 19 sierpnia br. we wrocławskiej Hali Stulecia. Pomysłodawcą gali są twórcy Polish Hip-Hop Festival, czyli największego festiwalu muzyki hip-hopowej w tej części Europy. Głównym celem nowego, muzycznego projektu jest docenienie polskich twórców hip-hopu i pokazanie, że kultura miejska w kraju nad Wisłą jest na światowym poziomie. Gala będzie ogromnym przedsięwzięciem muzycznym o zasięgu ogólnopolskim.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Podczas wydarzenia zostaną przyznane statuetki w 18 kategoriach. Nominowanych wybierze Gremium pod przewodnictwem Marcina Flinta i Dawida Bartkowskiego. W jego skład wchodzą osoby związane z dziennikarstwem muzycznym, znawcy hip-hopu m.in. przedstawiciele ogólnopolskiej prasy papierowej i rozgłośni radiowych. Poza wręczeniem nagród w Hali Stulecia odbędzie się koncert, na którym wystąpią topowe raperki i raperzy.

Śladami Cichego&Małego, czyli Artur Barciś i Wini w rolach głównych!

Nagrody oraz koncerty to jedynie część wielkiego przedsięwzięcia jakim jest Lech Polish Hip-Hop Music Awards. 19 maja, w ramach szeroko zakrojonej kampanii marketingowej, pojawi się w sieci pierwszy z trzech odcinków serialu „Czarna Wołga. Cichy&Mały”. W głównych rolach zobaczymy Artura Barcisia wcielającego się w postać „Cichego” oraz znanego w środowisku rapowym Winiego, któremu przypadła rola „Małego”. W tym samym odcinku zobaczymy także Te-Trisa – rapera, producenta i legendę polskiego freestyle'u. Serial będzie dostępny na oficjalnym kanale Lech Polish Hip-Hop Music Awards na platformie YouTube.

Lech Polish Hip-Hop Music Awards zostanie wsparty zasięgową kampanią outdoorową, radiową oraz promocją w digitalu, display mobile i VOD. Informacje na temat wydarzenia znajdą się również na 18 milionach dedykowanych puszek Lech.

Pomysłodawcą wydarzenia jest Polish Hip-Hop Festival, natomiast sponsorem tytularnym gali marka Lech należąca do Kompanii Piwowarskiej. Za produkcję materiałów video do serialu „Czarna Wołga. Cichy&Mały” odpowiada dom produkcyjny OTO Film. W skład grupy projektowej wchodzą: Cut The Mustard - digital, Tailor Made PR – influencer marketing, Zenith – media.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij