Jurajska ruszyła z kampanią wspierającą relaunch marki

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Jurajska ruszyła z kampanią wspierającą relaunch marki

Właśnie rozpoczęła się digitalowa kampania wody Jurajska, wspierająca relaunch całej marki.

Działania obejmują zasięgową kampanię na Facebooku, Instagramie oraz YouTube. Ich trzonem są materiały video i animacje stworzone na potrzeby digital. Kreacje odwołują się do pochodzenia wody Jurajska, czyli mających ponad 200 000 lat skał Jury Krakowsko-Częstochowskiej. Pojawia się w nich również wizerunek ambasadorki - Agnieszki Radwańskiej. Zachęca ona do codziennego sięgania po produkt.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania ma charakter długofalowy, działania przewidziane zostały na cały rok 2021.

Za strategię, kreację i egzekucję działań digital odpowiada agencja ASAP&ASAP. Strategię mediową kampanii przygotował dom mediowy Pure Play. Oba podmioty współpracują z marką Jurajska od 2020 roku. Za działania ATL odpowiada agencja OPUS B. Planowaniem i zakupem mediów offline zajmuje się OMD.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij