TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Jurajska ruszyła z kampanią wspierającą relaunch marki

Właśnie rozpoczęła się digitalowa kampania wody Jurajska, wspierająca relaunch całej marki.
O autorze
0 min czytania 2021-05-25

Działania obejmują zasięgową kampanię na Facebooku, Instagramie oraz YouTube. Ich trzonem są materiały video i animacje stworzone na potrzeby digital. Kreacje odwołują się do pochodzenia wody Jurajska, czyli mających ponad 200 000 lat skał Jury Krakowsko-Częstochowskiej. Pojawia się w nich również wizerunek ambasadorki – Agnieszki Radwańskiej. Zachęca ona do codziennego sięgania po produkt.

Kampania ma charakter długofalowy, działania przewidziane zostały na cały rok 2021.

Za strategię, kreację i egzekucję działań digital odpowiada agencja ASAP&ASAP. Strategię mediową kampanii przygotował dom mediowy Pure Play. Oba podmioty współpracują z marką Jurajska od 2020 roku. Za działania ATL odpowiada agencja OPUS B. Planowaniem i zakupem mediów offline zajmuje się OMD.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj