Odzież z wyraźnie widocznym logo marek to hit, który już od pewnego czasu podbija serca fashionistów, stając się zdobyczą dla kolekcjonerów. Lidl wsłuchując się w najnowsze trendy i oczekiwania klientów, stworzył oryginalną, limitowaną kolekcję ubrań oraz dodatków utrzymaną w duchu streetwearu. Motywem przewodnim kolekcji jest logo Lidla utrzymane w minimalistycznej oprawie.
W ofercie ponownie znajdziemy bawełniane T-shirty (24,99 zł/ 1 szt.) z widocznym dużym logo, a także skarpetki (7,99 zł/ 1 para) dostępne w dwóch różnych wzorach. Nowością w kolekcji są damskie legginsy (24,99 zł / 1 para), bluzy (64,99 zł /szt) i czapki (24,99 zł / 1 szt.), a także długo wyczekiwane sneakersy (64,90 zł/ 1 para) w charakterystycznej dla sieci kolorystyce.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Wszystkie produkty możemy zestawić w jednej, nieszablonowej stylizacji. Przerysowany, modny efekt uzyskamy, zakładając długie skarpetki do klapków – to właśnie w tym wydaniu noszą je fashioniści.
Oferta limitowanej kolekcji ubrań z logo Lidla dostępna jest tylko online na Lidl-sklep.pl aż do wyczerpania zapasów – oferta jest limitowana, z ograniczoną liczbą sztuk.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024