Uczestnicy Check-in Poznań z odznaką Super Swarm Badge

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Uczestnicy Check-in Poznań z odznaką Super Swarm Badge

337 osób wzięło udział w drugiej edycji gry Check-in Poznań. W tym roku turyści i mieszkańcy za pomocą aplikacji Foursquare mogli zostawić swój ślad w ponad 160 miejscach, biorących udział w akcji „Poznań za Pół Ceny”.

Pamiątkową koszulkę od Miasta Poznania z akcji Swarm na Starym Rynku odebrało 312 osób – prawie dwa razy więcej niż w ubiegłym roku.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Celem zabawy było "meldowanie się" (z ang. check-in) w miejscach biorących udział w akcji "Poznań za pół ceny" przy użyciu aplikacji mobilnej Foursquare. Każdy „check-in” był premiowany punktami, a suma punktów zdobytych przez uczestników w dniach 3 i 4 maja decydowała o ostatecznym zwycięstwie w zabawie. Do gry można było bezpłatnie dołączyć na stronie www.check-in.poznan.pl. Na profilu miasta w serwisie Foursquare dla uczestników zabawy została przygotowana specjalnie na tę okazję lista zawierająca 164 lokalizacje partnerów, biorących udział w akcji. Stanowi ona obecnie drugą najpopularniejszą listę w Polsce.

Poznań z odznaką Super Swarm Badge

W sumie w trakcie gry dokonano 2696 check-inów, a uczestnicy zebrali blisko 30 tys. punktów! Kulminacyjnym punktem zabawy był „Swarm na Starym Rynku". Tłumny check-in na płycie Starego Rynku z udziałem 312 osób zakończył się zdobyciem Super Swarm Badge i pobiciem zeszłorocznego rekordu. Wszyscy, którzy wykonali check-ina na Starym Rynku w sobotę w godzinach wieczornych, otrzymali tzw. Special czyli pamiątkową nagrodę od Miasta Poznań w postaci unikatowej koszulki z logo "Check-in Poznań". – Cieszymy się, że zaproponowana przez nas zabawa z roku na rok spotyka się z coraz większą popularnością – mówi Łukasz Goździor, dyrektor Biura Promocji Miasta Poznania. – Wiemy, że jest spora grupa osób, dla których permanentna interakcja online jest codziennością, a poszukiwanie i wymiana informacji w sieci jest instynktownym nawykiem, dlatego coraz częściej włączamy do swojej strategii komunikacji o miejskich wydarzeniach media społecznościowe. Robimy to z determinacją, a zdobyte doświadczenie pozwala nam w ten sposób budować silną pozycję Poznania wśród liderów marketingu w Polsce – dodaje.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij