Tomasz Kwiatkowski stanął na czele działu e-commerce w Grupie Komunikacja Plus

O autorze
1 min czytania 2021-06-01

Tomasz Kwiatkowski został head of e-commerce w Proomni, agencji digital marketingowej należącej do Grupy Komunikacja Plus (GK+). Będzie odpowiedzialny za pracę zespołu oferującego kompleksową usługę sprzedaży na Amazon oraz na sklepach własnych klientów. Jednocześnie będzie współpracował z pozostałymi spółkami GK+, tworząc kompletną ofertę sprzedaży w sieci na wszystkich dostępnych marketplace’ach.

Oferta Proomni obejmuje m.in. pełne wsparcie dla polskich przedsiębiorców, którzy chcą rozpocząć sprzedaż na Amazon i efektywnie dotrzeć ze swoim produktem na rynki międzynarodowe. Zespół Tomka oferuje kompleksowe wsparcie – od stworzenia strategii sprzedaży na Amazon, założenie konta klienta wraz ze spełnieniem wszystkich formalności, przez marketing wewnątrz platformy, client service i tworzenie contentu, aż po magazynowanie i logistykę. Dzięki temu klienci w jednym miejscu otrzymają możliwość wdrożenia kompleksowej obsługi e-commerce na Amazon.

– Amazon otwiera przed polskimi przedsiębiorcami nowe możliwości sprzedaży. Wiąże się to także z szeregiem nowych wyzwań formalnych, marketingowych, logistycznych czy biznesowych. Każdy z tych elementów jest kluczowy, aby firmy mogły czerpać realne korzyści finansowe z Amazon – podkreśla Tomasz Kwiatkowski, head of e-commerce w Proomni. – Amazon i Proomni współpracują ze sobą już od kilku lat, dzięki czemu posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie, aby wspierać klientów w efektywnej sprzedaży. Jednym z polskich przedsiębiorców, z którym współpracujemy, jest INGLOT, którego produkty sprzedajemy m.in. w Niemczech na Amazonie, a już niedługo na kolejnych marketplace – dodaje.

Tomasz Kwiatkowski posiada duże doświadczenie przy prowadzaniu projektów e-commerce bezpośrednio po stronie klienta. Jako dyrektor marketingu i e-commerce koordynował działania dla jednej z największych polskich księgarni online taniaksiazka.pl. Wcześniej jako business development director pracował dla sklepu bdsklep.pl. Przed dołączeniem do Proomni wspierał także fundusz inwestycyjny, którego jednym z obszarów działalności jest przywracanie płynności finansowej oraz rozbudowa istniejących platform sprzedaży internetowej. W przeszłości Tomasz Kwiatkowski związany był również z Publicis, JWT Warszawa, JWT Dubai, Leo Burnett, Agencją Warszawa, gdzie pracował m.in. dla takich marek jak Żywiec, TP SA, HSBC, Pekao SA, Orange, Onet, Shell, Henkel, Unilever, Tefal, Hewlett-Packard, Ranozebrano.pl czy Hagi.com.pl.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj